luni, 22 iulie 2013

Manichiura: Rimmel 60 seconds - 813 Round and round the garden

Am din ce in ce mai putin timp liber, gaza mea este extrem de energica. Momentan doarme pentru ca e putin bolnavioara, iar eu am profitat si mi-am colorat unghiile :D (lucru rar in ultima vreme). 
Desi am o gramada de oje pe care le folosesc din ce in ce mai putin, n-am rezistat zilele trecute in DM in fata lacului de unghii de la Rimmel cu pensula lata. Era si la un pret super : 7-8 lei. N-am folosit pana acuma o astfel de pensula si eram tare curioasa. (Asa credeam, mi-am dat seama acuma ca am folosit un lac incolor de la Essence; vedeti AICI ) Intr-adevar, aplicarea ojei se face mult mai rapid si imi place lucrul asta. Oja are si un luciu discret, iar despre rezistenta nu va pot spune nimic deocamdata; inainte nu prea acordam atentie acestui aspect pt ca ma plictisesc repede de o manichiura si aveam timp berechet sa-mi tot sterg unghiile si sa le ojez, acuma ma bucur cand unghiile mele arata fresh si dupa 3-4 zile :D

Nuanta se numeste 813 - Round and round the garden si arata asa (click pe poze pentru a le vedea mari):


Pe langa acest lac, am folosit ca baza top coat-ul de la Lady's (pentru ca vechea baza Spa Ritual e pe terminate si nu mai pot lua cat trebuie pe pensula) si spray-ul pentru uscare rapida Kallos (fara de care n-as putea, chiar isi face treaba si imi pot lua mamaruta in brate la scurt timp dupa aplicare).

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.