joi, 21 martie 2013

Lady's

In urma cu ceva timp am descoperit site-ul celor de la Lady's, insa abia ieri m-am incumetat sa comand. Am ramas fara crema de fata si imi doresc, asa cum va mai spuneam, sa-mi cumpar unele produse Paula's Choice, dar reprezentantul de la care doresc sa le achizitionez abia a plasat comanda si trebuie sa astept pana luna viitoare; iar pana atunci trebuie sa folosesc o crema deoarece am fata extrem de uscata si n-am vrut sa dau prea multi bani pe una. Plus ca imi mai trebuiau si altele si cum n-am timp de colindat prin magazine, am luat de aici.



  3) Balsam pentru par cu jojoba si unt de shea
 - am scris o mica parere despre el AICI, in cadrul rubricii de produse consumate; nu i-am acordat o postare separata pentru ca n-am avut ce sa spun despre el mare lucru
  6) Crema de maini cu ulei de masline
- gasiti postare despre ea AICI 
  8) Lac de unghii cu efect de crapare Nail Quake
- gasiti postare despre el AICI

 Toate acestea, plus taxa pentru curier rapid, au costat in jur de 133 lei si din acest motiv am beneficiat de 25% reducere, in final platind aproximativ 100 lei. Eu spun ca e ok.
Am folosit pana acuma cateva dintre produse, insa doar de 2-3 ori si vreau sa mai astept pana sa dau verdictul.
Daca doriti sa aflati parerea mea mai repede despre un anumit produs, folositi casuta de comentarii, de mai jos.

Voi ati incercat ceva de la Lady's pana acuma?

Pupici

2 comentarii:

  1. Eu am avut niste perle iluminatoare,un tratament pt unghii, ceara de par si un parfum cu aroma de lamaie si vanilie.Astept review la balsamul de buze,lacul Nail Quake si la balsamul de par .
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cum erau perlele? Ma tenteaza si pe mine. Ca o prima impresie pot sa-ti spun despre balsamul de buze ca e super, iar cel de par e groaznic :))) Lacul inca nu l-am incercat, urmeaza. Pupici

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.