joi, 4 februarie 2016

Colectia mea de pensule - partea a doua

Buna, fetelor!

Am revenit cu ultima parte a postarii despre colectia mea de pensule si azi va prezint pensulele pentru fata. Daca doriti sa vedeti si celelalte pensule ale mele, prezentate anterior, va invit sa dati click AICI.

***dand click pe fotografii le puteti mari***
  • Total face brush Elf Essential --> o pensula pentru pudra sau pentru fard de obraz; eu o folosesc doar pentru aplicarea pudrei.
  • Stipple brush Elf Studio --> pentru produse uscate sau umede: fond de ten, blush, bronzer. Eu acuma o folosesc doar pentru a-mi aplica fardul de obraz, insa la inceput aplicam fondul de ten cu ea.
  • Foundation brush Elf Essential --> pensula pentru fondul de ten sau alte produse crema. Eu am cumparat-o pentru fond de ten, si pentru asta am si folosit-o mult timp, insa de ceva vreme n-o mai folosesc deloc.
  • Fan brush Elf Essential --> cred ca principala intrebuintare a acestei pensule este aceea ca indeparteaza fardul de ochi cazut pe fata, insa eu de obicei imi aplic iluminatorul deasupra pometilor.
 
  
 
  • Pensula pentru aplicarea fardului de obraz Avon --> exact pentru asta o folosesc si eu
  • Pensula mini Avon --> nu-i mai stiu numele, a facut parte dintr-un set de mai multe pensule pentru voiaj care au venit cu un portofel simpatic, insa din greseala au ajuns la cos :( acesta a scapat pentru ca era in geanta mea. Eu o folosesc pentru aplicarea iluminatorului uscat (am niste perlute de la Avon), insa am folosit-o cu succes si pentru blush.
  • Pensula HEMA --> se numea ceva cu contour... Hema este un magazin olandez foarte interesant, am mai scris eu despre el pe blog, imi cumparam de acolo in special demachiantele pentru ochi. Pensula acesta o folosesc pentru contouring. Da, da, stiu ca cica nu se mai poarta conturarea fetei, insa eu nu pot sa renunt :D Acuma evident ca nu-mi conturez pometii atunci cand merg sa cumpar paine (asa cum faceam in tinerete :D), dar la un eveniment cred ca e necesar.
  
 
  • Bureteii de machiaj --> nu sunt pensule, insa am zis sa vi-i arat. Cred ca toata lumea cunoaste acesti buretei. Cand am inceput sa folosesc fond de ten, cu ei il aplicam. Adica cu el, ca aveam unul singur :))) pe care nu-l spalam niciodata :))) Cand l-am spalat, dupa vreun an de folosire, a iesit cam un tub de fond de ten din el :))) Dupa ce-am renuntat la respectivul buretel, am inceput sa-mi aplic fondul de ten cu pensula mentionata mai sus de la Elf (cea din gama Essential) sau cu ea de stippling; sau cu degetele :D De curand i-am redescoperit si-i folosesc atat pentru fondul de ten, cat si pentru corector. Imi place sa umezesc buretelul inainte, astfel fondul de ten se aplica mult mai bine pe ten si are un aspect mai natural. Imi plac foarte mult cei in forma de romb, ma ajuta sa aplic fondul de ten si prin locurile mai greu de ajuns, gen pe langa nas, coltul intern al ochiului. Pe cei in forma de inimioara inca nu i-am incercat, i-am cumparat doar pentru ca....inimioare :)))
Si pentru ca tot am vorbit despre curatarea bureteilor, trebuie sa va spun ca eu imi spal pensulele dupa maxim 3 utilizari, insa cele pentru eyeliner si buretelul cu care aplic fondul de ten le spal dupa fiecare utilizare. Folosesc un sampon pentru bebelusi sau daca ma grabesc foarte tare folosesc solutia pentru curatarea pensulelor de la Ebelin, despre care v-am vorbit AICI. Nu o folosesc pe acesta tot timpul pentru ca ar trebui sa folosesc o cantitate foarte mare pentru fiecare pensula (v-am povestit eu in postarea respectiva), plus ca este o solutie mai puternica si n-as vrea sa inaspreasca perii pensulelor. De asemenea, o data pe saptamana, dupa ce am curatat pensulele cu sampon de bebelusi le pulverizez putina solutie Ebelin. V-am mai spus ca la momentul cand am inceput s-o folosesc aveam o problema la ochi, n-am aflat nici pana azi ce era, dar ma manca ochiul groaznic, am fost la medic, picaturile recomandate de el nu m-au ajutat, si pana cand aveam sa gasesc alt oftalmolog bun, am incercat aceasta solutie. Iar de atunci chiar nu mai am probleme.
Mai multe detalii si fotografii cu pensule Elf gasiti AICI si AICI.

Asta-i tot. Sper ca v-a placut mica mea colectie de pensule pentru machiaj. Astept sa-mi spuneti voi ce pensule folositi, ce recomandati si alte ganduri de-ale voastre. :D

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.