duminică, 11 decembrie 2016

Manichiura - Gabrini Nail polish

Buna, fetelor!

Vreau sa va arat azi un lac de unghii pe care l-am folosit des in ultima vreme, imi place foarte mult nuanta si mi se pare potrivit anotimpului in desfasurare.


Nu am avut asteptari mari de la ea, dar m-a uimit. Am cumparat-o datorita pretului (aproximativ 4 lei) si pentru ca m-a cucerit culoarea, am avut cu ani in urma un gri superb de la Sephora si tare m-am suparat atunci cand s-a uscat.


Se aplica usor, pensula faciliteaza mult acest proces fiind destul de lata, insa trebuie aplicata in doua straturi. Rezista pe unghii mai mult decat m-as fi asteptat, in jur de 3-4 zile in conditiile in care stau mereu cu mainile in apa.



Este o nuanta frumoasa de gri sobolan care merge de minune atunci cand scad gradele in termometru; eu am purtat-o toamna si o port si acum in asteptarea ninsorii.
Nu miroase urat asa cum am mai patit cu unele lacuri de unghii ieftine, "din piata" - cum le spun eu, nu ingalbeneste unghiile, insa eu folosesc de ani de zile base coat inaintea oricarei oje colorate.

O gasiti in magazinele micute de cosmetice, de prin unele centre comerciale, avand un pret mai mult decat ok.

Restul produselor folosite

  • Sally Hansen Miracle Cure - lac de unghii fortifiant
  • Gabrini nail polish nuanta 334
  • Sally Hansen Dry&go drops - picaturi de uscare rapida a lacului de unghii

Voi ce purtati pe unghii in sezonul acesta?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.