joi, 22 decembrie 2016

Activitati de Craciun - editia 2016 - Ornamente pentru brad

Buna, fetelor!

Daca ieri am facut coronita pentru usa, azi vom face ornamente pentru brad. Nu stiu daca voi respectati traditia conform careia pomul se impodobeste in Ajun, noi anul asta (ca si anul trecut) am furat startul pe motiv de "mami, cand impodobim bradul?" - intrebare adresata in mod repetat  si obsesiv de minim 200 ori pe zi :))). Insa nu-i problema, inca mai puteti agata una-alta prin brad, asa ca sa-i dam drumul.

De ce veti avea nevoie?
  • ornamente din polistiren - eu le-am cumparat din Jumbo, vi le-am aratat AICI
  • ace cu gamalie colorata - de la papetarie
  • paiete - tot de la Jumbo
  • lipici - Jumbo again :))))
  • acuarele - aveam unele primite la o revista pentru copii
  • sclipici - il am de secole, e cel de AICI
- ultimele treburi nu le vedeti in poza deoarece am improvizat pe parcurs


Cum procedam?

Initial am vrut sa facem globuri din paiete, pe care sa le prindem de glob cu ajutorul acelor cu gamalie; sunt sigura ca ati vazut si voi pozele care circula de ceva ani pe internet cu smecheria asta. Numai ca socoteala de acasa, nu se potriveste niciodata cu cea din targ; asa ca am constatat pe parcurs ca acele mele sunt cam lungi si n-am reusit sa infig mai mult de 3 randuri deoarece se incurcau in interior; asadar si prin urmare, pe restul globului am lipit paietele cu lipici si am concluzionat ca ar fi trebuit sa fac lucrul asta de la inceput.


In timp ce eu infigeam la paiete, spiridusul nerabdator isi pierduse...rabdarea. Asa ca ea s-a ocupat de pictarea unui bradut si a unei stelute. Pe bradut ulterior am lipit si niste paiete in chip de globulete.



Si ca sa fie treaba-treaba, am vrut sa facem si un glob sclipitor; am pensulat lipici pe glob dupa care am turnat sclipici direct pe el, am scuturat excesul...et voila.


Nu am avut agatatori pentru globuri si le-am prins cu clasicele agrafe de birou: le-am desfacut, la bradut si stea am prins-o ca un carlig, iar la globuri am infipt toata jumatatea unei agrafe ( nu inainte de a se usca bine de tot). 


Asta-i tot. Sper ca v-a placut si ca ati gasit utila postarea mea.

V-am pupat. Sa aveti spor la treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.