miercuri, 21 decembrie 2016

Activitati de Craciun - editia 2016 - Coronita de brad

Buna, fetelor!

M-am tot gandit in perioada asta ce activitati sa fac impreuna cu fetita mea. Am facut noi si anul trecut unele, insa anul asta am vrut ceva diferit. Pe cele din 2015 le gasiti AICI.
Si printre alte proiecte ce-am intreprins noi, m-am gandit sa realizam o coronita de brad.


De ce aveti nevoie?

  • o coronita de brad (evident :))) )--> eu am cumparat-o dintr-o florarie, este plin orasul de ele, si a costat 5 lei; fundele rosii au venit impreuna cu coronita
***cu un click pe fotografii le puteti mari***
 


  •  diverse ornamente: globuri, clopotei, fundite, beteala, etc.


  •  agatatori pentru ornamente (eu am folosit agrafe de birou) sau lipici

 Cum procedati?

Simplu de tot. Lasati imaginatia sa zburde. :)))) Eu am lasat-o pe mica diva sa  aseze podoabele cum i-a poftit ei sufletul (in cazul in care va intrebati de ce coronita mea nu arata tocmai ok :))) ). Ornamentele le puteti agata de crengutele de brad sau le puteti lipi (daca aveti un pistol din acela pentru lipit). Ii puteti adauga si niste beteala, noi am sarit peste pasul asta.





 Iar la final agatati coronita de usa si dintr-o data casa voastra va prinde un aer festiv.

Va place ce ne-a iesit noua? Astept sa vad si coronite voastre.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.