joi, 14 aprilie 2016

BB cream - Garnier Miracle skin perfector

Buna, fetelor!

Azi m-am gandit sa va vorbesc despre un bb cream, cel de la Garnier. Ma plangeam acum putin timp pe Facebook despre experienta neplacuta de care am avut parte in legatura cu acest produs.

vbghio

Blemish Balm sau Beauty Balm a fost creata in anii '50 de catre un dermatolog german pentru a fi utilizata in scop medical si estetic de catre persoanele care au suferit o interventie chirurgicala sau un peeling chimic; in aceste cazuri, folosirea fondurilor de ten era interzisa. La inceput, aceste produse se puteau gasi numai in clinicile si cabinetele dermatologice, insa in anii 2000 companiile cosmetice coreene i-au imbunatatit tehnologia astfel incat bb cream-ul sa poate fi folosit la scara larga.
Ce este cu adevarat minunat la acest produs este faptul ca el indeplineste mai multe functii, cu alte cuvinte nu trebuie sa cumparam o multime de sticlute si tubulete, il folosim doar pe acesta, pentru ca bb cream-ul ingrijeste pielea (indeplineste atributiile unei creme pentru fata: hidratare, calmare, ameliorare a petelor pigmentare sau a cosurilor, efect anti-rid, control al sebumului), ofera protectie solara, corecteaza imperfectiunile si, nu in ultimul rand, ofera acoperire tenului datorita pigmentilor pe care-i detine, eliminand astfel folosirea fondului de ten.

***cu un click pe fotografii le puteti mari***
bb cream garnier

Il gasiti disponibil in doua nuante, una mai deschisa si alta mai inchisa, eu o am pe prima mentionata.

BB cream Garnier tub

Vine intr-un ambalaj de plastic, tip tub, are 18 ml si expira la 12 luni de la deschidere. Eu l-am folosit pana acum de 6 ori si am consumat cam jumatate (din ce reusesc eu sa-mi dau seama).

BB cream Garnier - descriere

Descrierea oficiala

Aflam atat de pe cutie, cat si de pe spatele tubului cu bb cream, ca respectivul contine esenta de lamaie - un puternic exfoliator al pielii. Acum, din ce ma duce pe mine capul, nu inteleg de ce o crema nuantatoare ar contine un exfoliator, la ce anume ajuta acesta? 
Mai aflam ca are si protectie solara 21, atat impotriva razelor UVA, cat si razelor UVB.
De asemenea, promite sa acopere imperfectiunile pielii, datorita pigmentilor pe care-i contine, sa hidrateze tenul, sa absoarba sebumuul si sa matifieze fata, oferind un aspect pudrat.
Cica nu astupa porii, nu incarca tenul, este usor de aplicat si este destinat tuturor tipurilor de ten.

BB cream Garnier - sistem de dozare

Sistemul de dozare nu este unul complicat, pur si simplu apesi pe tub iar produsul iese in functie de presiunea aplicata; astfel nu risti sa risipesti aiurea bb cream-ul.

BB cream Garnier - consistenta

Textura sa este una cremoasa, usor lichida. Desi pare o culoare destul de inchisa, atunci cand il aplic pe ten, parca se deschide cumva si se adapteaza tenului meu; lucrul asta se intampla daca aplic maxim doua straturi, mai apoi pare intr-adevar inchis.

Eu l-am folosit, asa cum ziceam si mai sus, de 6 ori, ultima oara fiind pentru fotografiile before&after, inainte de a scrie aceasta postare. Dupa ce s-a incheiat "sedinta foto", m-am grabit sa-l demachiez, deoarece primele 5 dati au fost cu final dezastruos. Mi-au iesit foarte multe cosuri, mai mari sau mai mici, mai dureroase sau mai putin dureroase. De fiecare data l-am purtat in jur de 5-6 ore. E adevarat ca in timpul asta am transpirat foarte mult din cauza temperaturilor ridicate de afara, insa cu toate astea nu mi se pare normal, cu alte bb cream-uri sau fonduri de ten nu mi s-a intamplat sa-mi apara "monstruleti". Poate purtat in timpul iernii e mai ok, dar eu sincer nu mai vreau sa-l incerc si atunci, mi-a ajuns.
Eu l-am aplicat cu pensula pentru fond de ten de la Elf din gama Essential, cu un buretel din acela no name (le puteti vedea AICI), cu o alta pensula pentru aplicarea fondului de ten no name (v-am aratat-o pe Facebook, gasiti in partea dreapta) sau cu un beauty blender fake (pe asta vi l-am aratat pe Instagram, alexandraaaapopa). Cel mai mult mi-a placut varianta cu buretelul ieftin, desi si acela absoarbe foarte mult produs, ceea ce reprezinta un minus la adresa lui (imi trebuie cam de trei ori cantitatea pe care o vedeti in poza de mai sus).
O singura data am aplicat doua straturi, insa unul singur e de ajuns pentru un machiaj de zi; eu cel putin nu-mi doresc mare acoperire in timpul zilei. Acopera destul de ok roseata sau pistruii (problemele mele).
De cum deschid tubul ma izbeste mirosul de alcool (o sa vedeti mai jos in fotografia cu ingredientele), iar cand il aplic in jurul ochilor deja lacrimez. Apoi imi simt fata uscata, uneori ma strange. Nu stiu daca se intampla lucrul asta pentru ca eu am tenul uscat, insa am asa o impresie ca de vina este alcoolul.
La aproximativ o ora de la aplicare, incepe sa se stranga in riduri si in cutele fetei evidentiind si cel mai mic rid posibil de a carui existenta nici macar nu stiam. Cel mai rau ma enerveaza in jurul gurii, acolo am cutele foarte adanci, si pe frunte (stau mai mereu incruntata, iar asta a inceput sa se vada si in momentele cand am o expresie senina).
Apoi incepe sa aiba aspectul ala pudrat de care se vorbeste in descriere, aspect care pe mine ma enerveaza maxim si teribil. Pudra nu am aplicat peste el, mi-a ajuns aspectul fainos pe care deja il are. Am incercat si sa-mi hidratez foarte bine fata inainte de aplicarea bb cream-ului; acelasi efect.
Va arat mai jos doua fotografii, poate reusiti sa va faceti o idee despre ce acopera si cum se aseaza pe ten, m-am straduit cat am putut. Pe langa bb cream am folosit un rimel si tusul crema de la Essence.


Ingrediente


Dupa cum vedeti si asa cum v-am spus deja, acest bb cream are foarte mult alcool in compozitie. Pentru tenul meu uscat nu este un lucru foarte bun, insa cred ca de fapt nu face bine nici unui tip de ten. Alcoolul usuca pielea si o imbatraneste prematur.

Cam atat am avut sa va spun eu despre BB cream-ul Garnier. Sunt curioasa daca l-ati folosit si care este parerea voastra despre el. Astept comentariile voastre.

V-am pupat.

P.S. Ati vazut ce oferta tare au cei de la Elefant? Nu??? Neaparat click aici http://bit.ly/1VnrtKh . Eu cred ca-mi cumpar niste Batiste si niste masti de par si poate un balsam :)))) am multa treaba :))) Voi ce va luati?

2 comentarii:

  1. Cred ca e o varianta noua pt ca cele pe care le foloseam eu aveau gramajul unui fond de ten nu 18ml si nu mi.au creat probleme. Am folosit cam 2 ani bb cream de la garnier cand abia aparuse dar l.am lasat pt ca dupa 2 ore luceam ca un bec

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred sa fie vreo varianta noua, poate doar de ambalaj. Eu am mai folosit bb cream-ul asta acum cativa ani cand a aparut el, am avut o mostra atunci, si stiu ca tot asa nu mi-a placut, insa nu mai retin de ce. Poate chiar nu se potriveste unui ten uscat. Tu ai tenul gras?

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.