luni, 11 ianuarie 2016

Produse consumate: decembrie 2015



Buna! La multi ani!

Va doresc sa aveti un an mai bun, plin de sanatate, fericire si realizari.

Azi m-am gandit sa scriu despre produsele pe care le-am terminat in ultima luna a anului.


  • Sampon L'oreal Color Vive pentru par vopsit - am mai terminat inca o sticla din acest sampon, mi-a placut mult, insa am decis sa mai incerc si alte branduri; urmeaza o postare despre gama Color Vive.
  • Lotiune de corp Mustela Stelatopia pentru piele uscata cu tendinta atopica - initial aceasta a fost crema Mirunei, o ajuta mult de tot sa scape de bubitele acelea enervante provocate de caldura; a folosit cam jumatate din ea, apoi n-a mai avut nevoie, iar la masaj n-a mai vrut sa stea, si decat sa expire am decis s-o termin eu. E foarte buna, nu are parfum, hidrateaza excelent, o recomand cu toata caldura chiar si pentru adulti.


  • Demachiant crema cu castravete Viva Cosmetic - l-ati mai vazut la mine pe blog,  in postarile cu rutina mea de ingrijire a tenului (pe care le gasiti AICI). Am folosit vreo 3-4 sticlute pana sa decid c-ar fi cazul sa incerc si alte demachiante. Nu face nimic extraordinar, demachiaza tenul (pe ochi nu l-am incercat), chiar daca trebuie insistat si cu a doua runda de dischete, dar pentru pretul pe care-l are (undeva la 1$), e ok.
  • Demachiant bifazic pentru ochi si buze Maybelline - demachiaza foarte bine, chiar si machiajul waterproof, insa sticluta e cam mica si se termina imediat, lucru care ma scoate din pepeni, cand mi-e lumea mai draga, eu nu mai am demachiant pentru ochi si tot timpul trebuie sa am grija sa am in casa o sticluta in plus.
  • Servetele demachiante Shikada (no name adica :))) ) - pe astea le-am cumparat intr-o zi cand, ce credeti?, am ramas fara demachiant de ochi :))). Au fost horror, pana la urma in seara respectiva mi-am demachiat rimelul cu ulei de masline. Si servetelele am continuat sa le folosesc ca niste simple servetele umede; in special cand ma machiez, ma mai murdaresc pe maini de farduri.


  • Vaseline healthy white night repair body lotion - le-am cumparat pentru ca erau la reducere. Nu mi-a placut deloc lotiunea aceasta de corp, pe langa faptul ca nu hidrateaza, parca mai mult imi usca pielea, ma trezeam noaptea cu mancarimi pe corp. Apa noastra este foarte dura, iar eu am si pielea extrem de uscata - combinatia perfecta :( ; deci am nevoie de o lotiune hidratanta, si dupa cum ati vazut chiar folosesc crema de corp, aproape in fiecare seara, pentru ca altfel e teroare. Mai gasiti o postare la mine pe blog despre doua produse Vaseline AICI
  • Crema depilatoare Veet pentru piele uscata cu unt de shea si floare de crin - eu folosesc cremele depilatoare pentru a inlatura parul de pe maini; nu e varianta castigatoare pentru ca acest tip de epilare rupe firul de par de la suprafata pielii ceea ce inseamna ca peste maxim 20 zile trebuie repetata procedura, insa daca folosesc epilatorul sau ceara mi se sparg ingrozitor vasele de sange; iar cu lama nu-mi trece prin cap sa-mi dau pe maini, atunci mi-ar creste parul si mai repede.
  • Roll-on Rexona powder dry - desi promite 48 ore rezistenta (oare cine o sta 2 zile nespalat?), la mine nu rezista nici 6 ore in conditii de caldura, vara adica; poate iarna ar rezista mai mult.
  • Buretel de celuloza - am inceput din nou sa-i folosesc, chiar daca n-o fac asa des ca inainte. Dupa ce-am nascut, utilizarea lor zilnica mi-a creat roseata si usturimi, de aceea renuntasem de tot la ei, dar de curand am dat peste ei si am plecat acasa cu unul; care intre timp si-a dat duhul :))). Puteti citi AICI o postare despre ei.
  • Pila pentru unghii din carton - folosesc de vreo 10 ani pilele de carton si sunt multumita de ele; imi cumpar cate un set de mai multe astfel de pile care imi ajung mult timp; ca sa va faceti o idee, o pila imi ajunge cam pentru 3-4 manichiuri. Se gasesc pentru tot si in magazinasele de cartier si in cele mai pretentioase, iar dupa mine toate fac acelasi lucru, doar pretul difera.
  • Essence glitter top coat - acest lac de unghii cu sclipici si-a dat sfarsitul atunci cand l-am folosit la o activitate de craciun, aceea cu tabloul cu bradut (o gasiti AICI). Il am de multi ani, de prin 2011, insa sa stiti ca nu-si schimbase deloc textura, nu mirosea urat, doar ca ramasese putin produs in sticluta si nu puteam lua pe pensula suficient. L-ati mai vazut intr-o manichiura de craciun, o gasiti AICI.
  • Fard de obraji no name - am fardul asta de muuuuuuuuuuulti ani :)))) insa avea o nuanta atat de superba, un roz delicat, incat nu m-a lasat inima sa-l arunc pana nu s-a terminat. Mai are putin in el, insa am zis sa nu intind coarda :)))
Astea au fost produsele pe care le-am terminat eu in decembrie, unora urmeaza sa le dedic si o postare separata.

Astept sa-mi spuneti daca ati incercat si voi vreunul din produsele prezentate de mine aici si ce parere aveti despre ele sau daca nu, ce produse ati terminat voi in ultima vreme.


V-am pupat.

2 comentarii:

Va multumesc pentru comentarii, pupici.