joi, 24 decembrie 2015

Activitati de Craciun - Tablouase simpatice :D

1. Tablou cu bradut


Aveti nevoie de:
  • carton - eu am folosit unul de la telefon care a avut si stativ :D; daca aveti un carton simplu, ii puteti face voi stativ sau puteti folosi o rama foto in care sa puneti respectivul tablou;
  • creioane colorate - eu am folosit doar verde (pentru brad) si maro (pentru tulpina);
  • forma brad - eu am avut o forma de biscuiti care s-a potrivit de minune cu cartonul meu, dar il puteti desena cu mana libera sau printa de pe net, dupa caz si indemanare;
  • sclipici;
  • diverse decoratiuni - eu am folosit forme fimo pentru unghii :)))) ;
  • lipici - am avut aracet si lipici stick;
  • o pensula pentru aracet sau un betisor de urechi;
  • lac transparent pentru unghii de care nu mai aveti nevoie ulterior :)))
Am inceput prin a trasa conturul bradutului, folosind ca sablon forma. Apoi i l-am pasat Mirunei care a fost tare incantata sa-l coloreze. :D Dupa ce a terminat ea, l-am retusat eu. Am dat intreg tabloul cu lipici si am rugat-o pe micuta Picasso sa puna "globuletele". Initial ma gandisem sa fac globuri rotunde, cu ajutorul perforatorului, insa mai apoi mi-am amintit de chestioarele astea pentru unghii. I-am facut si-o stea dintr-un staniol de la o ciocolatica pe care am mancat-o in timpul procesului de creatie :)))) Apoi am mai dat cu putin lipici pe langa brad si-am turnat, incet, sclipici argintiu - chipurile ningea.
Am intins aracet pe marginile tabloului, cu ajutorul betisorului de urechi, si apoi am turnat sclipici din toate culorile pe care le-am avut. Miru a insistat sa puna si ea praf magic :))). La sfarsit intreaga sufragerie era numai "praf magic colorat si vesel" (am incheiat citatul; traducerea si adaptarea - eu :)))) ).
Cand am realizat ca sclipiciul de pe margini e in strat mai gros si ca mai cade din el, i-am aplicat un strat de top coat Essence, pe care ma pregateam oricum sa-l arunc. :))))

2. Tablou cu imagini de Craciun


Veti avea nevoie de:
  • rama tablou - eu am avut una din lemn, simpla;
  • imagini in ton cu Craciunul - eu am decupat diverse fotografii din niste reviste;
  • lipici;
  • foarfeca.
Am inceput prin a decupa respectivele imagini, apoi am hotarat care va fi fotografia din rama. Si am purces la decorarea ramei. Practic, am facut un colaj din poze. :D pe care le-am lipit cu un banal lipici. Voi puteti folosi o rama gata decorata sau chiar puteti realiza rama singuri, din carton tare.


Tablourile acestea le puteti aseza prin casa sau le puteti darui, vor fi un dar excelent.

Nu uitati ca astept comentariile voastre, iar daca realizati si voi ceva din rubrica acesta, sa-mi trimiteti fotografii. Ma gasiti pe e-mail, pe pagina de Facebook a blogului (le gasiti in dreapta) sau pe Instagram (alexandraaaapopa).

V-am pupat. 

P.S. Aveam de gand sa postez activitatea asta ieri, insa n-am reusit s-o termin.

Va doresc sa aveti un Craciun Fericit! alaturi de cei dragi voua. 

Nu uitati ca daca aveti ce pune pe masa, pe cei iubiti alaturi si sanatate, inseamna ca aveti totul.

2 comentarii:

Va multumesc pentru comentarii, pupici.