marți, 6 octombrie 2015

Azi imi place...

...pensula retractabila pentru buze. :D

Buna, fetelor!
Incep saptamana cu o rubrica noua pe blog. Astazi vreau sa va vorbesc despre o pensula de buze, mai exact tipul acela de pensula retractabila.


De ce imi place? Pai, in primul rand pentru c-o pot lua cu mine fara probleme, nu-mi e teama ca voi murdari de ruj tot ce am prin geanta. :D
Pensula mea este una no name, insa cu siguranta le veti gasi la toate brandurile, unele mai ieftine, altele mai scumpe, toate facand acelasi lucru pana la urma.


Cum se foloseste?
Se scoate capacul si se baga in fund , se pune in partea de jos (asa cum facem cu pixurile cu capac), acolo unde are o biluta si se impinge; doar atunci iese pensula. Mda, o descriere foarte academica :))) insa sunt sigura ca ati inteles ce-am vrut sa spun si ca stiti despre ce vorbesc eu aici. :)))


Mie imi place s-o folosesc (si mi se pare foarte utila in acest sens) pentru a aduna ultimele ramasite dintr-un ruj. :D Mai ales daca e unul a carui nuanta o iubesc si pe care nu-l mai gasesc de cumparat; cum e cazul celui din imagine, e vorba despre un nude, cumparat cu ceva ani in urma impreuna cu revista Glamour. Doamne, ce bune erau rujurile alea, si nuanta este super pentru toata ziua, mi-am cumparat atunci vreo 5 rujuri pe care le-am terminat pana acuma :))) mai am putin in cel din poza. Apropo de Glamour, au mai avut ei cadou si niste blushuri, foarte frumoase si acelea. Stiti despre ce vorbesc? Dar sa revenim, c-am luat-o pe campii :))))
Pensula retractabila de buze mi se mai pare folositoare in cazul gloss-urilor cu aplicator ca cel din fotografie sau in cazul balsamurilor de buze depozitate in cutiuta (in imagine este balsamul Vaseline, despre care v-am vorbit AICI).


Dar cel mai mult o folosesc pentru a aplica rujurile pe care eu insami le pun in cutiute. :D Metoda v-am prezentat-o AICI. Mai sus vedeti acelasi ruj despre care vorbeam in postarea de acum vreo 3 ani, ruj care mi-a placut asa de mult, inca l-am cumparat de 3 ori. Prima data l-am rupt din greseala si asa a luat nastere articolul despre care va vorbesc, pana sa gasesc salvarea l-am cumparat pe al doilea, iar apoi cand acesta s-a terminat, am dat fuga la magazin si-am cumparat al treilea Gosh in nuanta 11 - Manhattan (nume predestinat pentru mine :))) ). Pe acesta ultimul l-am cumparat sigilat, nu l-am desfacut la magazin si cand am ajuns acasa, surprise, era rupt. M-am intors, le-am aratat si pentru a se scuza mi-au oferit altul, si cum nu mai aveau nuanta respectiva pe stoc, mi-am ales alta; iar pe cel rupt l-am depozitat in cutiuta. :D Mooaaaammaaa, mult mai vorbesc. :))))

Voi folositi pensula retractabila pentru buze? Va place? Ce alte intrebuintari i-ati mai gasit?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.