miercuri, 12 noiembrie 2014

Saptamana in imagini (8)

Pe principiul "mai bine mai tarziu decat niciodata" azi va prezint imagini ale saptamanii trecute. :D 

A fost o saptamana nu foarte agitata, cu mult stat in parc, alergat si joaca, insa si momente cand am stat pur si simplu pe banca si-am respirat in voie; iar asta e lucru mare avand in vedere ca vorbim despre Miruna, ea nu sta locului nici cand doarme, si atunci se foieste prin patut. Apropo de asta, ar cam trebui sa facem o schimbare in privinta locului de somn, ea are momentan un patut din ala din material, tip umbrela cum ii mai zice. Initial am luat patut pliabil deoarece noi calatorim des, dar mai apoi s-a dovedit o alegere extrem de inteleapta, deoarece pisicuta noastra se zbate in somn si uneori se izbeste cu capul de laterale. Daca ar fi avut patut de lemn, cu toate pernutele aparatoare din lume, tot s-ar fi lovit. De ceva timp s-a prins ea ca poate pune piciorul sus sa sara din el, inca nu poate sari, insa in 2-3 luni, nu bag mana in foc. Asa ca trebuie sa luam o decizie in privinta asta. De culcat cu noi in pat nu se pune problema, nu-i place sa doarma cu nimeni, plus multe alte motive care constituie subiect de-o carte asa ca nu ma mai lungesc aici. :)))

Apoi saptamana trecuta am mai inteles ca oricate persoane ai avea in jurul tau si oricat de apropiate ti-ar fi, in final depinzi numai si numai de tine. Tu esti ajutorul tau cel mai bun! Asa ca toti ar trebui sa lucram la relatia cu noi insine, s-o imbunatatim, astfel incat sa putem realiza lucrurile de unii singuri.

Sentimentul definitoriu al saptamanii trecute a fost dorul (si totul a plecat de la o mamaliga cu lapte): dor de mama, de ai mei, de toti; dor de mancarea mamei; dor de strada pe care-am crescut si pe care adeseori o plimbam pe Miruna; dor imens de bunica mea pe care-o astept de 3 luni in vis; dor de insirat margele....mult si mare dor....de multe, mult prea multe..... Dar vine ea vremea....

Relax pe banca, in parc

Cine n-a mancat mamaliga cu lapte cald...sa manance :)))

Obsesia de saptamana trecuta continua :D

Una-i pe ambalaj si alta-i in realitate. Au fost buni, oricum.

 Cand iesim la plimbare, Miru aduna toate floricelele pe care le intalneste; pe aceasta mi-a oferit-o mie cand am ajuns acasa :D

Intr-o dimineata, in timp ce-mi beam cafeaua si o supravegheam pe Miruna, am mai terminat o carte. Interesanta, dar nu prea. :))) E pe lista recenzilor de pe blog, insa daca doriti sa stiti parerea mea mai degraba, lasati-mi comentariu si eu execut. :D

Asa arata neste oua proaspete; au ajuns chec si briose :D

Dupa cum va spuneam mai sus :D Chec si briose, ambele cu zmeura :D Reteta este cea de AICI (cu ocazia asta am adaugat si un edit retetei)

Intr-una din zile n-am avut net :))) Asadar, cat timp a dormit Miru la pranz eu mi-am pus o masca si m-am si pensat. :D

Asta-i tot!

Saptamana voastra cum a fost?

V-am pupat.

P.S. Pe final va las sa ascultati o melodie pe care am redescoperit-o saptamana trecuta (o melodie din adolescenta mea tulburatoare) si pe care am ascultat-o la epuizare. :D

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.