vineri, 7 noiembrie 2014

Manichiura: Catrice - 580 Blues Brother Vol. II


Buna, fetelor!

Asa-i ca va era dor sa vedeti o oja??? Stiu ca va era! :D

Asa ca azi va arat o manichiura (veche de vreun an, ce-i drept) avand protagonista una dintre culorile mele preferate: albastru cerneala.
Este vorba despre un lac de unghii Catrice, pe care le ador, de altfel. Iti poti picta unghiile cu un singur strat si vor arata super; nu lasa dare din acelea inestetice. Rezista destul de mult, in jur de 3 zile, in conditiile in care eu spal vase si rufe la greu. Nici in privinta luciului nu sta rau, sa stiti. Vi le recomand din toata inima, mai ales ca de ceva timp ele se gasesc si in Romania (nu ma intrebati unde anume, ca nu stiu sa va spun :( ).

Poze nu am asa multe, insa ele reflecta cu siguranta frumusetea nuantei.






Ce parere aveti despre acest superb albastru? Dar despre ojele Catrice?

V-am pupat.

2 comentarii:

  1. Nu am folosit Catrice dar parca am mai auzit despre ele.De exemplu,nuanta aceasta intensa chiar este superba!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se gasesc in nu mai stiu care magazine online :))) Te-am lamurit :))) Am atat de multe oje incat nu m-am fortat sa retin unde se vinde Catrice. Ti le recomand, nu sunt scumpe si sunt foarte bune. Iti recomand de asemenea si alte produse Catrice, ca fondurile de ten, pudrele compacte, primerul pentru ochi. Pupici.

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.