luni, 6 octombrie 2014

Produse consumate: august - septembrie 2014

Astazi nu va arat, asa cum poate va asteptati sau asa cum va obisnuisem in ultimul timp atunci cand scriam (oarecum) regulat pe blog, imagini ale saptamanii ce tocmai s-a incheiat. Din pacate, nu. Pentru ca inca n-am rezolvat problema aparatului foto si oricum n-as avea ceva interesant de aratat (sa presupunem ca pana acuma am avut :))) ). 
Azi va arat ce produse am mai consumat in ultimele doua luni.


Ele "ie" inculpatele in cauza; multe, putine, habar n-am, fiecare cum considera. :))) Dar sa le luam pe rand.


  • Sampon Emeron - pentru par drept, cu ceai alb si ulei de masline
  • Balsam de par Mustika Ratu - cu nuca de cocos
 Ambele sunt produse indoneziene, cu siguranta nu se gasesc si in Romania; ce pacat, pentru ca-s chiar bune. Costa fiecare putin peste 1$ :))) Samponul lasa parul extrem de drept; am eu parul drept, e adevarat, insa uneori ma trezesc cu antenute, nu si cu acest sampon. Sunt curioasa cum se comporta si cu un par usor ondulat, dar o sa-mi spulbere sora-mea curiozitatea, il are si ea in teste. :D


  • Lotiune tonica astringenta cu castravete pentru ten gras Viva Cosmetic (cumparat din greseala, eu am tenul uscat, insa nu mi l-a uscat mai rau)
  • Lotiune tonica cu yam pentru ten uscat Viva Cosmetic
V-am capiat de v-am zapacit cu lotiunile astea tonice, sunt convinsa. :))) Dar pe cuvant ca-s bune...si ieftine, aproximativ 50 centi bucata. :D
  • Spuma de curatare a tenului Sariayu by Martha Tilaar
Cand am vazut ca nu este testata pe animale, am zis ca neaparat trebuie incercata (caut in ultima vreme asemenea produse). Si mi-a placut mult, curata foarte bine tenul; nu am folosit-o totusi si pentru a inlatura machiajul, dar nici nu se lauda cu asta.

  • Lotiune Emeron, pentru corp si maini  - foarte buna si hidratanta, are nu stiu ce fel de extract din nu stiu ce planta de care eu n-am auzit pana acuma :))) dar miroase a miere :D
  • Deo roll-on Rexona Powder Dry - nu m-a dat pe spate, intr-adevar protejeaza de transpiratie, insa nu extraordinar; poate o sa fac o postare separata despre el.
  • Base coat Orkide - citit parerea mea despre el AICI 
 In poza de grup se mai observa un recipient cu pompita alba (in partea dreapta) - a ajuns din greseala acolo :))) - iar in partea stanga un alt recipient alb - acolo a fost un gel de dus Avon Senses, insa nici sa ma bati nu mai stiu care, unul mov parca; oricum gelurile Senses mi se par toate la fel, numa' mirosul difera, miros care oricum nu ramane pe piele.

Cam astea au fost produsele. Am cugetat indelung inainte de a face din nou o astfel de postare si inca am indoieli. Motivul? Pai, multe dintre produsele prezentate de mine nu se gasesc in Romania si nici online (din ce-am gasit eu), sunt produse indoneziene; si nu stiu cine ar fi interesat sa citeasca despre ele. O sa va rog sa va dati cu parerea pana luna viitoare daca v-ar mai placea sa gasiti pe blogul meu postari cu produsele consumate; e pacat sa muncesc in van la articole care nu intereseaza pe nimeni.

Acestea fiind spuse, va las acuma, merg sa-mi mai clatesc ochiul pe alte bloguri pana face Miruna mea ochisori. 

Astept comentariile voastre.

V-am pupat.

P.S. Era sa uit....va place noul meu header? (parca asa ii zice :D)

4 comentarii:

  1. pacat ca nu se gasesc in tara aceste produse, oricum postarea e interesanta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa e, pentru ca-s foarte bune....dar avem si noi cosmeticele noastre. Multumesc pentru comentariu si pentru parere. Pupici.

      Ștergere
  2. Interesante produse. Frumos header ul;))

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.