marți, 14 octombrie 2014

Manichiura: Sinful Colors: 931- See you soon


Va "amenintam" acum ceva timp, pe pagina de Facebook a blogului (o gasiti AICI), ca va voi arata o minunata Sinful Colors. Si de atunci ma chinuiesc sa-i surprind intreaga frumusete in poze. N-am reusit, evident, nici pana in ziua de azi, insa o idee va puteti face din fotografiile realizate de mine.
Am acest lac de unghii de prin mai 2011 (oau!), insa nu prea l-am folosit, pana acum vreo 2 luni. De aceea nici nu vi l-am aratat pe blog. Sa stiti ca n-a suferit modificari in timpul asta, poate doar in privinta mirosului, insa nu deranjant.
Nu stiu exact daca Sinful Colors se gasesc si in Romania, eu pe acesta l-am cumparat din Belgia si a costat aproximativ 9 euro (in America, tara lor de origine, sunt mult mai ieftine). 
Ojele Sinful Colors nu au formaldehyde, toluene and DBP, putand fi folosite si de catre gravide. Da, da, vad multe sprancene ridicate, "dar cu ce afecteaza ojele normale sarcina?" - vor intreba posesoarele sprancenelor de care aminteam un rand mai sus. Eu cred ca afecteaza, nu intru in polemici acuma (desi imi place lucrul asta, tre' sa recunosc :D ), daca doriti detalii, netul e plin; fiecare face alegerile sale in viata. Asa ca eu am folosit lacul asta de unghii pe timpul sarcinii, mai ales ca se usuca relativ repede (ajutat de spray-ul Kallos, se usuca foarte repede), un singur strat e suficient si rezista aproximativ 3 zile pe unghii. Motive pentru care il iubesc si acuma, dupa ce-am nascut.
Mai multe informatii despre lacurile de unghii Sinful Colors gasiti pe site-ul lor oficial AICI.

***click pe poze pentru a le vedea mai mari***


Este un albastru foarte inchis, asemanator culorii Marii Negre, mie asa mi se pare, si cu un sclipici fin, vizibil doar in soare.

Puteti vedea mai bine nuanta acestui lac de unghii in sticluta, in poza de grup de mai jos.

 Base coat BeautiStyle, SinfulColors 931-See you soon, Spray pentru uscare rapida Kallos (gasiti postare despre el AICI)

Ati incercat vreo oja Sinful Colors pana acuma? Ce parere aveti despre ele? Dar despre aceasta culoare?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.