joi, 14 august 2014

Manichiura: Catrice - I sea you si Essence - Choose me!

Manichiura asta trebuia sa apara saptamana trecuta pe blog, insa m-am chinuit crunt pentru poze; a trebuit s-o refac de vreo 3 ori ca sa pot alege 2 poze amarate. Nici astea nu-s reusite, insa lucram cu ce avem, din pacate; dar ma fac eu mare :D


***fara blitz***


***cu blitz***


Produse folosite:



  • Orkide nail care Calcium Gel - gasiti postare despre ea AICI
  • Catrice 250 - I sea you
  • Essence 38 - Choose me!
  • Spray pentru uscare rapida a lacului de unghii Kallos - gasiti postare despre el AICI
Catrice este aplicata intr-un singur strat, iar Essence in doua. Imi plac foarte mult ojele Catrice, nu necesita multe straturi, rezista super bine pe unghii (mie mi-a rezistat in jur de 4-5 zile, in conditiile in care spal foarte multe vase, uneori si hainute murdarite de diverse), au si un luciu frumos, pensula nu este foarte micuta si faciliteaza aplicarea. Acum gasim brandul Catrice si in Romania, iar lucrul asta ma bucura enorm, au produse bune.

Voi cum v-ati colorat unghiutele in ultimul timp? Si ce parere aveti despre lacurile de unghii Catrice? Le-ati incercat?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.