vineri, 8 august 2014

Demachiantul bifazic pentru ochi si buze Auchan

Dumnezeule mare, aproape doua saptamani pentru niste poze decente! 
Va amenint de mult timp cu o postare despre un demachiant pentru ochi, insa nu-l puteam publica fara poze. Nici astea nu-s exceptionale, dar credeti-ma, se putea si mai rau. :)))
O sa trec direct la subiect, nu sunt intr-o stare sufleteasca prea buna si din pacate lucrurile nu se vor ameliora pentru ca oamenii nu intineresc, din contra, iar moartea face parte din viata, desi am vrea cu disperare (eu acum mai mult ca oricand si ca oricine) sa nu fie asa. Dar imi face bine sa scriu pe blog si sa interactionez cu voi, chiar daca uneori am impresia ca vorbesc singura.
Postarea este scrisa acum vreo saptamana, azi am adaugat doar pozele si am adaptat unele lucruri pe care le scrisesem. Sper sa va fie utila.


Sunt acele demachiante pe baza de ulei pe care trebuie sa le agitam bine inainte de utilizare pentru ca cele doua "straturi" sa se amestece. Se folosesc impreuna cu dischetele de bumbac si sunt destinate numai demachierii ochilor si a buzelor.
Desi uleioase, procesul de inlaturare a machiajului nu este unul greoi, o data ce te obisnuiesti cu ele. Gasim pe piata o gramada de variante, aproape toate brandurile au asa ceva, la preturi mai mici sau mai mari, cu diverse extracte din plante.
Primul demachiant de acest fel incercat de mine a fost cel de la Bourjois (am scris AICI despre el). Desi mi se parea un chin, l-am folosit pana l-am terminat si apoi am mai cumparat si alte nume. Singurul lucru care imi placea era senzatia de dupa demachiere, pielea din jurul ochilor nu ma mai tinea. Incet-incet am invatat sa le folosesc cum trebuie si am realizat ca de fapt nu trebuie imbibata discheta asa de mult. 
De-a lungul timpului am mai folosit demachiante bifazice de la Nivea (cumparate din afara, pe care le-am adorat, unul singur am cumparat din tara si a fost groaznic, imi pare rau ca n-am putut compara ingredientele celor 2 :( ), cele marca Mega Image (nu stiu sigur daca se gasesc si in Romania; si acelea mi-au placut, ieftine si bune), cele ale magazinului Hema (am scris AICI despre ele; de astea chiar mi-e dor :))) ), binecunoscutul demachiant bifazic cu albastrele Yves Rocher (la inceput l-am urat, apoi ne-am iubit muuuult, cat timp era la reducere totusi :D ) si pe acesta in cauza. N-am avut ocazia sa-l incerc pe cel din DM, Balea, si-mi pare rau, dar nu e timpul pierdut.



Descriere: 

Demachiant extrem (what?) pentru ochi si buze cu flori de musetel. Bun si pentru machiajul waterproof. Are 150 ml si expira la 6 luni de la deschidere.

Am cumparat demachiantul asta cand inca era frig afara si mi-a placut foarte mult. A fost si bun la pret, in jur de 15 lei. Asa cum se lauda, inlatura atat machiajul obisnuit, cat si pe cel waterproof. Nu este excesiv de uleios, iar daca ajunge prin ochisori ustura (in fine, nu cred ca exista ceva, in afara apei, care atunci cand intra in ochi sa nu usture :))) ). Am avut nevoie de cate 2 dischete pentru fiecare ochi pentru a curata tot machiajul, unul simplu: baza, fard, eyeliner si rimel. Cred ca pentru un machiaj mai complicat e nevoie de inca o discheta. Pentru buze nu l-am incercat pentru ca de obicei rujul meu nu rezista pana la momentul demachierii.
Cand a venit caldura, nu stiu de ce, demachierea cu el a devenit chin. Ma usturau teribil ochii, dupa prima discheta. Nu inteleg totusi de ce. Pentru ca mai aveam cam un sfert din el, l-am folosit impreuna cu micelara Garnier si am reusit s-o ducem pana la capat. :)))

Mai jos va las 2 poze, una cu ingredientele si una cu dispozitivul de dozare al demachiantului.




Voi folositi demachiante bifazice? Care sunt preferatele voastre? Pe acesta l-ati incercat?
Astept comentariile voastre.

V-am pupat.

2 comentarii:

  1. Nu folosesc demachiante bifazice, folosesc unul de la Gerovital Plant. Nu l-am încercat, dar nici nu l-aş cumpăra, dacă zici că provoacă usturimi.
    Te pup :*
    http:// justbeautyblog.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La inceput nu mi-a provocat, chiar mi-a placut. Cum a dat caldura nu stiu ce s-a intamplat, domne! :))) Te pup si eu.

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.