marți, 1 iulie 2014

Produse consumate: iunie 2014

Buna, fetelor!

Intr-o zi am profitat de somnul Mirunei de la pranz si-am facut o gramada de fotografii; asadar, am mai multe articole pregatite pentru voi. Ce sa te faci insa cu timpul? De unde as putea cumpara? Ce bine-ar fi dac-ar fi exista un loc unde sa mergi si sa ceri:
"-Buna ziua!
- Buna ziua!
- Niste timp as dori, va rog!
- Sigur ca da, cat sa fie?
- Pai, cam vreo 3 ani, asa."
Ce bine-ar fi si ce afacere profitabila ar fi. Dar sa revenim cu picioarele pe pamant. Va spuneam ca n-am timp sa fac toate cate mi-am propus. Plus ca saptamana asta am facut unele renovari la casa unde stam, iar renovatul cu un copil de 1 an jumate e ca si cum ai face smoothie fara capac la blender. :)))))
Azi este din nou zi de sarbatoare in familia noastra, in urma cu 7 ani, plecam grabita (de, mi-a luat mult aranjatul :)))) ), cu un buchet superb din trandafiri rosii, catre Casa de cununii, de mana cu cel mai minunat om din lumea intreaga. Privind pozele de atunci realizez ca timpul chiar a trecut; Doamne, ce tineri mai eram!

Voi ce-ati mai mesterit in ultima vreme?



Dupa aceasta introducere fooooarte lunga sa va arat ce produse am mai consumat eu in luna care abia s-a incheiat, recte iunie. Daca doriti sa vedeti si produsele pe care le-am terminat in lunile precedente, o puteti face AICI


Sunt putine, desi in ultima vreme am inceput sa folosesc mai multe produse si am inceput sa am mai multa grija de mine.

Lotiune tonica (spirulina) Viva Cosmetic  - imi plac foarte mult produsele acestui brand indonezian, pacat ca nu le putem gasi si in Romania sau undeva online.

Gel de curatare a fetei Avon Natural - este un produs destinat tenului mixt/gras. Eu l-am cumparat dintr-o brosurica a reprezentantilor si n-am citit cu atentie acest aspect, dar l-am folosit pana la ultima picatura. Mi-a placut, curata ok si nu usuca tenul. Cei 100 ml mi-am ajuns in jur de 3 luni, insa nu l-am folosit zilnic (pentru ca lene si pentru ca ioc timp).

Deodorant spray Dove Invisible Dry - in zilele toride nu prea face fata transpiratiei, plus ca eu am intampinat o problema exact cand l-am terminat, imi aparuse un nodul care mi-a disparut in 3 zile de pauza de orice antiperspirant. De obicei am aceasta reactie la deodorantele spray, de aceea nu le cumpar, pe acesta l-am primit si-am cedat mirosului Dove. Gasiti mai multe detalii despre el, AICI.

Mastile faciale Ovale, cu rosie, youthful face, si cu yam bean, bright looking face - bineinteles ca nu veti gasi in tot online-ul mastile astea si, bineinteles, ca veti utiliza x-ul din dreapta sus, ca eu iar vorbesc sf-uri. Am cumparat produsele astea dintr-un Carrefour asiatic pentru fabuloasa suma de aprpximativ 50 centi fiecare :)))) da, da, ati citit bine, au fost 1$ amandoua. :))) Un pliculet din ala imi ajunge pentru 3 utilizari pentru ca este foarte densa. In afara celor 2 inculpate, in gama mai exista si o masca pentru ten gras, insa eu posed unul uscat, asa ca nu ma atrage. Cea cu rosie mi-a placut mult si-am  de gand s-o mai cumpar. Cealalta, cu yam bean, mi-a provocat usturimi si-am rupt prietenia cu ea; ba chiar si ochii ma usturau, desi n-o aplic foarte aproape de ei. Yam beanul este o leguma originara din Mexic, asemanatoare cartofului. N-am mancat pana acuma, am intalnit-o doar in cosmetice, cica da luminozitate tenului. Eu n-am observat treaba asta in urma utilizarii mastii, insa mi-a placut aspectul neted si catifelat pe care tenul meu il capata; lucrul asta este valabil si in cazul primei masti, cea cu tomata.



Am mai dat gata un sampon si un balsam cu lapte de capra de la Beauty Farm. Nu le-am inclus in poza de grup pentru ca le-am aruncat imediat ce le-am terminat, iar poza asta am gasit-o in calculator. Foarte bune produse, mie mi-a crescut si parul de la ele, mereu am pufuleti crescuti, in fata zici ca am breton :))))) Le recomand din toata inima; din pacate, nu le-am mai vazut pe miniprix, dar le puteti gasi si in unele plafare.

Cam astea sunt. Acuma fug sa prepar ceva dulce sa sarbatorim cum se cuvine ziua asta.

Voi ce produse ati dat gata in iunie? Astept comentariile voastre.

V-am pupat. Sa aveti o saptamana minunata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.