vineri, 25 iulie 2014

Pentru iubitorii de carti



Nu, nu ofer nici un cod de reducere :p ; o sa va spun mai multe despre asta putin mai incolo; pregatisem o postare, insa o aman putin deoarece vreau sa va arat si voua ce reduceri gasiti azi pe miniprix.ro

Cartile au astazi o reducere de 40% AICI; o sa spuneti ca reduceri sunt mereu, pe mai multe site-uri. Da, dar eu am gasit aici o gramada de carti cu preturi muuuult mai mici ca in alta parte. Si o sa va dau cateva exemple:

  • unele carti din seria Ghidul xenofobului costa doar 3 lei, iar altele in jur de 10 lei; va spun sincer ca eu le-am vazut la un pret mai mare prin alte locuri;
  • gasiti cateva carti ale Editurii Polirom, din colectia Chic - 6 lei (eu le-am cumparat in trecut la 20 lei, nu de aici);
  • cele 3 volume din Jocurile foamei pentru 18 lei fiecare;
  • Mame si fiice - 6 lei AICI;
  • carti ale cunoscutei autoare Rodica Olog Brasoveanu, editura Nemira, colectia Suspans pentru preturi in jur de 11-12 lei;
  • De ce este Romania altfel? de Lucian Boia - 14,4 lei AICI;
  • Exercitii de echilibru a lui Tudor Chirila - 14,4 lei AICI;
  • Copiii indigo, zece ani mai tarziu - 15 lei AICI;
  • multe carti de-a lui Osho cu preturi pana in 20 lei;
  • carti ale lui Dan Brown (printre care si faimoasa "Codul lui DaVinci") - 20 lei;
  • Fluturii Irinei Binder (amandoua volumele) - 27 lei AICI.

Cam astea sunt unele dintre cartile care m-au atras pe mine. Asa cum v-am mai spus, m-a mirat foarte mult pretul lor si unele au ajuns in cosul de cumparaturi. Ca veni vorba, cosul meu insumeaza 300 lei :))) Tre' sa fac o sortare ca dau faliment in felul asta, ieri am mai plasat o comanda pe elefant de vreo 200 lei. :)))

Putin mai tarziu o sa public si postarea despre care va vorbeam la inceput.

Spor la cumparaturi.

V-am pupat

*** nu am nici un castig din aceasta postare, pur si simplu am vrut sa va bucurati si voi de ofertele acestea, in caz ca sunteti asa ca mine, innebuniti dupa lectura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.