joi, 29 mai 2014

De 1 iunie.....

Vine Ziua Copilului........iiiieeeeiiiii. Nu stiu cati dintre cititorii mei au copii, insa cu siguranta toti inca pastram unul in sufletele noastre. :D Fetita mea este, si anul asta, prea micuta pentru a intelege semnificatia acestei zile, insa cadoul nu-i va lipsi. 
Si cum magazinele online ne ispitesc cu atat de multe oferte, am de unde alege. V-am mai povestit ca ador sa cumpar de pe net? Mai ales acuma de cand cu Miruna; stau comod acasa, intre o sesiune de gatit mancarica pentru ea si una de joaca (tot cu ea) si comand tot ce-mi pofteste inima; ma rog, nu chiar tot, din pacate. Apoi astept coletul acasa, multe dintre site-uri ofera transport gratuit. Foarte frumos si elegant, vorba cuiva.


Elefant.ro ne ofera urmatoarele:
 - reduceri de pana la 60% la enciclopedii AICI

 * noi o avem pe aceasta, insa puteti cumpara multe altele; o gasiti AICI

- copiilor mai marisori le puteti darui o bicicleta, ca si asa ne petrecem destul timp in fata televizorului sau a calculatorului; le gasiti AICI 

- copiilor mai mititei le puteti oferi o jucarie Deglingos, sunt asa haioase; le puteti vedea AICI 

*ia uitati ce fete au :D

- pe langa jucarii, puteti darui si ceva practic, asa cum sunt tricourile Disney; click AICI
- foarte interesante mi se par si seturile de creatie AICI 
- gasim lichidari de stoc la povesti pentru copii click AICI  ,  figurine AICI, arta si indemanare AICI,  LEGO click AICI



Libris.ro ne ofera sansa de a castiga o tableta Samsung Galaxy Tab 3. Toate comenzile plasate in perioada 28-30 mai intra la tragerea la sorti din 2 iunie. Asadar mai aveti 2 zile la dispozitie. Stiti ca cei de la libris au transport gratuit indiferent de valoarea comenzii, nu?

Acestea sunt doar cateva dintre ofertele care mie mi-au facut cu ochiul. Va sfatuiesc sa intrati pe site-uri si acolo veti gasi mult mai multe. Ca vorba aia, nu toti avem aceleasi gusturi. :D

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.