vineri, 7 martie 2014

Organic baby.ro


Zilele trecute bantuiam pe net in timp ce mamaruta mea isi facea siesta de dupa-amiaza si am dat peste un site foarte interesant. Este vorba despre organicbaby.ro, un magazin online de produse bio. Eu cautam produse pentru ingrijirea pielii delicate a bebelusilor\copiilor si astfel am dat peste acest magazin online unde gasim nu numai atat. Cel mai mult m-a bucurat faptul ca de aici putem cumpara produse Alba Botanica pe care le gaseam inainte doar pe iherb.com. la preturi super; diferenta de pret nu este una foarte mare. Unde mai pui faptul ca organicbaby.ro prezinta numeroase avantaje fata de iherb.com atunci cand iti doresti sa cumperi produse Alba Botanica: nu ai nevoie neaparat de card (poti plati produsele in sistem ramburs), riscul sa ti se piarda coletul este mai mic, iar timpul de asteptare pana cand intri in posesia produselor este mult mai mic (24h); de asemenea, poti beneficia de transport gratuit, direct la usa (organicbaby livreaza coletele doar prin intermediul curierului), daca ai o comanda mai mare de 79 lei - lucru usor de realizat avand in vedere tentatiile; in caz contrar, costul transportului este de doar 10 lei.
Pe mine ma tenteaza in principal masca tratament pentru reducerea porilor cu enzime de papaya. Va spuneam AICI ca asta e una dintre problemele cu care ma confrunt de cand am nascut.
Dar pe organicbaby.ro gasim si alte produse la fel de extraordinare. Mi-au mai facut cu ochiul si celelalte produse cosmetice (cum ar fi cele pentru igiena orala sau cele pentru machiaj), remediile homeopate, mancarea bio si nu in ultimul rand cosmeticele bio pentru bebelusi si copii.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.