luni, 17 martie 2014

Crema antirid - riduri superficiale Melcfort Gerocossen


Am folosit crema asta anul trecut, cam prin august. Am inclus-o si in preferatele anului (AICI). Prima data am zis ca n-o voi cumpara, avand in vedere ca este ambalata in borcan, chiar daca citisem lucruri bune despre ea. Apoi am vazut-o prin Auchan si cand am aruncat un ochi pe ingrediente nu mi-a venit sa cred ca extractul de melc este al doilea pe lista.

Descrierea oficiala:

"Crema usoara pentru prevenirea aparitiei primelor riduri si netezirea liniilor fine. Contine o combinatie eficienta de substante naturale: extractul de melc imbunatateste structura epidermei si are o usoara actiune exfolianta ce duce la netezirea ridurilor fine, uleiul de avocado mentine supletea si elasticitatea pielii, iar uleiul de argan si untul de shea hidrateaza, hranesc si protejeaza pielea, imbunatatindu-i tonusul. Rezultatul este o piele mai neteda si mai stralucitoare. 
FARA PARABENI. FARA PARAFINE. TESTAT DERMATOLOGIC"

In privinta ridurilor nu va pot spune nimic, am cateva, insa sunt tot acolo :))) Nu cred ca este de ajuns un singur borcanel pentru a le inlatura; de fapt, nu cred ca pot fi inlaturate cu ajutorul unei creme, mai degraba un exfoliant chimic este de folos in acest scop.
Am observat o usoara exfoliere a fetei, astfel ca am scapat de un punct negru destul de maricel pe care-l aveam pe nas. De asemenea, tenul meu a fost foarte hidratat in timpul folosirii cremei, iar fondul de ten se aseza mai bine.
Insa, pe masura ce foloseam crema, parca beneficiile astea paleau, probabil din cauza aerului care intra in produs de cate ori o deschideam.

Ingrediente:


Lasand la o parte extractul de melc, crema are vreo trei antioxidanti (ulei de masline, ulei de avocado, ulei de argan), 2 ingrediente skin-identical (glicerina si unt de shea) si un singur antiiritant (BHA) - in proportie foarte mica, situandu-se penultimul in lista. Ingredientele cell-comunicating lipsesc; pacat, ar fi fost de folos.
Dupa cum va spuneam mai sus, extractul de melc se gaseste intr-o proportie mare. Beneficiile lui le gasim enumerate si pe cutie


Un minus il constituie si absenta factorul de protectie solara, insa lucrul asta nu e atat de grav, putem folosi o crema separat pentru a ne proteja de razele soarelui.

In concluzie, mie mi-a placut Melcfort si cred ca am s-o mai cumpar, insa o voi trasfera intr-un recipient cu pompita.
Are de asemenea un pret bun; eu am cumparat-o din Auchan cu 25 lei, am vazut ca prin magazinele online costa ceva mai mult, pret la care se adauga si taxele de transport.

O recomand cu caldura.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.