marți, 11 martie 2014

Comanda iherb.com (2)

A sosit si ziua in care am plasat cea de-a doua comanda pe iherb.com. Puteti vedea AICI ce mi-am cumparat prima data. De data asta n-am mai comandat asa de mult produse, mi-am dorit foarte mult o crema AHA si am tot citit despre Derma E Overnight pareri foarte bune asa ca m-am decis s-o iau. Dupa lupte seculare, din cauza faptului ca imediat ce plasam comanda, crema nu mai era in stoc trebuind sa anulez intreaga comanda, am razbit. :)))
In ceea ce priveste transportul, au trecut aproximativ 20 zile pana mi-au ajuns produsele, iar eu am intrat in posesia lor putin mai tarziu "datorita" postasului care arunca avizele in boscheti si nu le pune in cutia postala.
Un alt aspect pe care vreau sa-l mentionez este faptul ca alaturi de produse n-am gasit si factura; am mai citit pe un blog lucrul asta. Nu m-a deranjat, insa m-am intrebat unde o fi.


Derma E Overnight Peel - dupa cum spuneam mai sus mi-am dorit mult crema asta; inca n-am pus-o la treaba, deocamdata mai am o mostra dintr-un AHA Paula's Choice (pe care vi-am aratat-o atunci cand v-am povestit despre rutina mea zilnica de ingrijire a tenului); dupa lista ingredientelor si parerile pozitive citite pe net am mari asteptari de la ea; o sa va tin la curent.

Capsulele cu omega 3 Madre Labs - le-am prins la un pret super bun, 1$ pentru 100 capsule (acuma sunt 4,95$); deja am inceput sa le luam, atat eu, cat si sotul si sora mea; pe eticheta ne sunt recomandate cate 2 capsule zilnic, insa noi luam cate una (sa nu faceam soc de la atata omega :))) );

Cereale Teddy Puffs - i-am luat si fetitei mele o cutie cu cereale; prima impresie a fost una buna, i-au placut asa, goale, insa nu se topesc prea repede in gurita si cum ea nu poseda decat 2 dintisori.... :))) dar in iaurt sunt mai bune.

Balsam de buze cu miere si vitamina E Sierra Bees - balsamul acesta era (si inca e) la freesbies, insa eu mi-am ales altceva de acolo, asa ca pe acesta l-am platit (0,85$); l-am folosit de 2 ori pana acuma si mi-a placut.

Cana Iherb - de la freesbies mi-am ales aceasta cana de calatorie, cum ii spun ei; inca n-am folosit-o pentru ca n-am plecat pe nicaieri :))); glumesc :D i-am daruit-o sotului meu sa-si ia cafea in ea la servici.

Asta a fost a doua mea comanda pe iherb, cam saraca, desi wishlist-ul e unul imens :D.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.