miercuri, 8 ianuarie 2014

Cartea de pe noptiera: Otravurile Afroditei de M.J.Rose


Cititul s-a numarat mereu printre pasiunile mele. Imi amintesc cum, copil fiind, numaram zilele pana la vacanta pentru a putea citi mai mult. Inchid ochii si ma vad cu David Copperfield in mana, parcurgand pagina cu pagina pana tarziu in noapte. Tot timpul am fost o persoana nocturna, pur si simplu atunci functionez eu mai bine. Va dati seama ca urasc trezitul la ore gen 7-8. Ma mai si intreb de ce fata mea nu doarme noaptea.  :))))

In cadrul acestei rubrici doresc sa va impartasesc din lecturile mele, poate gasiti inspiratie atunci cand nu stiti ce carte sa mai deschideti.
 Trebuie totusi sa va avertizez ca eu momentan caut scrieri usoare; e destul de dificil sa citesti filosofie atunci cand ai un copil energic.


Cartea de fata mi-a cazut in maini in urma cu cativa ani, am cumparat-o impreuna cu o revista, parca, nu mai retin. De cate ori am cautat prin biblioteca o noua lectura, copertile ei m-au atras, insa am sfarsit mereu alegand altceva.
Acum cateva luni i-a venit randul si vreau sa va spun ca am citit-o intr-un timp scurt, pe nerasuflate chiar.
Bineinteles ca am cautat date despre autoare abia dupa ce-am terminat de citit. Am avut bafta sa descoper site-ul sau oficial pentru ca altfel n-am gasit nimic. M.J.Rose este o scriitoare americana, autoare a 13 carti. De asemenea, ii puteti citi si blog-ul AICI. 
Cartea de fata este prima din trilogia The Butterfield Institute, urmata de The Delilah Complex si The Hallo Effect, titlul sau original fiind The Venus Fix.
Editia pe care o am eu a aparut la editura Lumina Tipo si face parte din colectia Quality Books.



Subiectul de baza al lecturii il constituie o serie de crime, avand victime protagonistele unor video chat-uri erotice.
Detaliile macabre ale crimelor se impletesc cu prezentarea vietii psihoterapeutului Morgan Snow si a vietii detectivului Noah Jordain, dar si cu prezentarea unor scrisori ale asasinului catre persoana care constituie motivul faptelor sale. Toate astea au legatura intre ele: detectivul Noah si dr. Morgan au o relatie de iubire, unul din pacientii acesteia din urma este depedent de video chat etc.
Mai multe detalii nu va dezvalui pentru a nu strica farmecul lecturii, pot sa va mai spun ca, asa cum se intampla in astfel de romane, faptasul este acela la care te astepti mai putin.
Daca v-am facut curiosi si doriti sa cititi aceasta carte, va invit sa dati o cautare pe google si veti gasi site-uri de unde o puteti cumpara.


Lectura placuta!

V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Hi My Dear ! :* Your blog is so cool ! I want to invite you to mine , and check the shop witch the banner is on the right side of my blog ! You will get 10% discount! I think that u will find in this shop something special for u ;* maybe u wanna follow each other ? If yes just follow me and let me know I will do the same ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi! Thank you! Nice shop, I will check it! I will follow your blog, you may do the same. Cool blog yours too. :*

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.