vineri, 11 octombrie 2013

Oferta libris.ro

Nu mai tin minte cand m-am abonat la newsletter-ul celor de la Libris. Ideea e ca primesc mereu mail-uri cu oferte (nu numai de la ei), insa pe multe le sterg fara sa le citesc, mi-e teama sa nu ma tenteze ceva si sa-i dau la ficat cardului. :))) Ceea ce s-a intamplat de curand. :))) E drept ca nu l-am lovit prea rau; cel putin nu cum era el obisnuit in trecut :)))
Am primit urmatorul mail: "Autorul lunii octombrie - Daniela Zeca-Buzura (carti cu autograf)"
Mi-a trezit curiozitatea numele autoarei, n-am mai auzit despre ea pana acuma (nu ca as avea eu o vasta cultura in domeniu). Si m-am pus sa citesc despre cartile pe care Libris mi le recomanda. Fraza decisiva a fost "romanul poate fi considerat o replica feminina si postmoderna a lui Maitreyi..." ATAT....atat vroiam sa stiu...gata, m-a cucerit pe loc. Iubesc, ador cu disperare Maitreyi, atat cartea lui Eliade, cat si romanul-raspuns, scris de insasi cea care-i da numele.
"Istoria romantata a unui safari" este primul volum al unei trilogii, urmat de "Demonii vantului" si de "Omar cel orb". Bineinteles ca le-am cumparat pe toate 3.
Si cum 3 nu suna bine, mi-am mai adaugat in cos o a patra carte "Totul la vedere. Televiziunea dupa Big Brother".
Transportul prin curier a fost 4,99 pentru colete cu o valoare mai mare de 50 lei. A doua zi am primit coletul acasa.
Am platit in total in jur de 60 lei pentru 4 carti plus transport, un pret bun, spun eu.
Insaaaa, incepand cu 8 octombrie, Libris devine singura librarie online care ofera transport gratuit, prin curier, oriunde in tara, la orice comanda. Treaba asta incepe sa-mi placa si cu siguranta voi mai comanda aici.

Mai jos va las mail-ul pe care l-am primit eu, poate va tenteaza si pe voi. Sau va puteti alege alte titluri, gasiti o multime. Apropo, gasiti acum o reducere de 40% pentru tilurile Editurii Rao AICI
si 25% pentru manualele scolare AICI
*** cu un click pe poze le puteti vedea mai mari ***





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.