miercuri, 9 octombrie 2013

Produse consumate: septembrie 2013



Stiu ca septembrie s-a dus demult, insa nici octombrie n-a venit de prea multa vreme, asa ca merge. Am vazut ca astfel de postari plac (si eu le citesc cu placere) si am zis sa instalez o rubrica de genul asta si pe blogsorul meu.

Asadar si prin urmare (grecii s-au batut pe mare :P), avem, de la stanga la dreapta:

  • demachiant pentru ochi Nivea -> groaznic; am mai folosit produsul acesta, insa nu cumparat din Romania; diferenta este uriasa, oare de ce in Romania nu ajung produse bune?
  • crema Doina cu laptisor de matca -> am cumparat-o nostalgica fiind dupa vremurile demult apuse; si bine au facut c-au apus (vremurile); proasta alegere: nu demachiaza deloc
  • borcanel cu acetona -> asta mi-a placut, da' nu prea :))) adica isi face treaba, insa c-am repede :))) mai mult de 3-4 "stergeri" nu tine, se murdareste buretelul; cel de fata e cumparat din Carrefour
  • sampon si balsam cu lapte de crapa capra -> astea chiar mi-au placut atat de mult ca le mai cumpar; de la miniprix; curand va spun mai multe despre ele
  • gel de dus Elmiplant -> nu m-a dat pe spate
Cam putine, e adevarat. Sigur luna urmatoare vor fi si mai putine.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.