luni, 15 aprilie 2013

Lady's: Sampon si balsam Camil


Camil are o intreaga gama de produse cosmetice, iar eu mi-am ales samponul cu ovaz si musetel, pentru par uscat, si balsamul cu ulei de jojoba si unt de shea, pentru un par matasos. Si rau am facut :))) Parului meu nu-i place nici unul dintre aceste doua produse. Prima data le-am folosit impreuna si am avut un fel de maturica in cap :))) Apoi am incercat sa folosesc samponul impreuna cu masca Herbal Time, tot Lady's, apoi cu un balsam Syoss, insa imediat dupa samponare parul devine extrem de uscat. Iar eu am parul gras.
Balsamul l-am folosit si impreuna cu un sampon Syoss, acelasi rezultat: par extrem de uscat si dificil de pieptanat. 
Asadar prea multe n-am ce sa va spun despre produsele astea doua pentru ca nu mi-au placut deloc. 
Costa in jur de 10 lei fiecare (nu le mai gasesc acuma pe site), insa puteti beneficia de anumite reduceri, in functie de suma totala a comenzii.

Descrierea de pe ambalaj este urmatoarea:


Cat despre ingrediente, nici unul nu sta extraordinar de bine, chiar rau as spune eu


E de prisos sa mai spun ca nu le voi mai cumpara niciodata deoarece mie chiar nu mi-au facut bine.

Voi ati incercat vreun produs pentru par Camil pana acuma? V-a priit? Chiar sunt curioasa.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.