luni, 4 martie 2013

Ce produse folosesc in prezent (2)

Pentru fata:

- ingrijire-

Pure Calendula - Yves Rocher

Am evitat orice fel de crema in timpul sarcinii, am cautat una cu ingrediente blande care sa-mi hidrateze pielea si atat. O avem pe asta prin casa si am decis s-o folosesc. Inca o folosesc deoarece vreau sa investesc in niste creme bune (ma gandesc la Paula's Choice)

Sursa foto: yves rocher

 -demachiere-

Demachiantul express Yves Rocher

 Sursa foto: yves rocher

Lapte pentru fata - Cosmetic Plant ; il puteti vedea AICI

Uneori, mai rar decat o faceam inainte, imi aplic si cate o masca pe baza de argila, combinata cu diverse (banana, miere, lapte). Folosesc argila Asla Vital


Sursa foto AICI

In trecut, foloseam si scrub sau gomaj, insa acuma nu prea mai am timp de ele. Dar planuiesc sa-mi schimb cat de curand modalitatea si cosmeticele privind ingrijirea tenului.

Voi ce produse destinate tenului folositi? Ce recomandati?

Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.