miercuri, 27 februarie 2013

La intamplare.....

Azi am deschis folderul numit "pentru blog" dupa mult timp. A trebuit sa inlatur praful existent acolo pentru a putea folosi pozele care ma asteptau cumintele. Apoi m-am apucat cu mainile de par. :))) Oare cu ce sa incep? Cu produsele Elf? Mai bine va povestesc despre Avon. Offf, grea decizie. Asa ca am decis sa va arat poze uitate, pe care nu le-am mai pus pe blog, dintr-un motiv sau altul.




Am cumparat acest colier cred ca anul trecut, in perioada de reduceri, din lantul magazinelor HEMA; a fost dragoste la prima vedere, insa cand am vazut ca este redus la 2 euro de la 17 l-am inhatat de indata.

Am gasit cutia asta dulce la magazinul cu nebunele din apropierea casei mele. In ea imi tin cutiutele micute cu farduri de pleoape.

Capuccino stencil set; ideea e draguta, insa n-am reusit sa le folosesc in acest scop. Le pastrez Mirunei, sa desenam impreuna.

Biju-uri zdranganitoare - preferatele mele

Florile primite anul trecut de 1 si 8 martie

 Forme pentru briose; obisnuiesc sa prepar acasa muffins si cupcakes pe care le devoram de indata

Bomboane belgiene; mi le-a adus Mos Craciun in 2011

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.