vineri, 7 septembrie 2012

Essence: Duo Eyeshadow - 05 Ever glam



Am ezitat putin inainte de a cumpara acest duo, deoarece aveam ambele culori in alte truse. Cu toate astea l-am luat cu mine acasa (nu inainte de a-l plati :))) ) si de atunci il iubesc.
Cutia sa este una destul de fragila, din plastic, se deschide ca si kit-ul de sprancene, adica in lateral (cat m-am chinuit prima data :))) ) si cantareste 4,5 grame.




Pe spate gasim si unele instructiuni de folosire (sa le spun asa), Essence sfatuindu-ne sa folosim culoarea inchisa pe pleoapa, iar cea deschisa pe arcada, in pliu amestecandu-le. (imi cer scuze pentru poze, insa astia de la magazin le sigileaza cu banda adeziva pentru a impiedica clientele "educate" sa le foloseasca, iar cand o dezlipesc arata ca vai de ele).





Culorile sunt foarte pigmentate si rezista destul de mult pe pleoape (cu primer, fara nu le-am incercat).







Nu-mi mai amintesc pretul, insa n-a costat mult, pana in 3 euro.

Sa va arat si un mic machiaj realizat cu acest duo.






Pupici.

4 comentarii:

  1. Off topic:Ce gene dese ai!Ce mascara folosesti?
    On topic:Sunt frumoase nuantele,nu stiu de ce dar niciodata nu m-au tentat fardurile de la Essence.In schimb ojele,fondurile de ten,and so on and so fort...as face dezastru,dar pentru binele portofelului meu,ma stapanesc si plec decat cu 2-3 chestii.
    Btw:how are you?cum te simti?ati aflat ce este?:D (sper sa nu te deranjeze intrebarile mele) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey, cum sa ma deranjeze? Ma simt super, multumesc :* O sa avem o fetita la sfarsitul anului, inainte de Craciun. :D
    Nu mai tin minte ce rimel folosisem aici, ca e mai demult machiajul.
    Iti recomand cu caldura fardurile Essence, sunt bune si ieftine.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fie sanatoasa!Si eu sunt nascuta inainte de Craciun asa ca ai atins un punct sensibil.Sa ai in continuare o sarcina usoara!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim! :* Sanatate si tie! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.