miercuri, 26 septembrie 2012

Din revistele lunii.....septembrie (2)


Mi-am dat seama ca pe langa revistele pe care vi le-am aratat AICI mai am cateva cu care m-am delectat in luna septembrie. Cred ca inca mai sunt pe piata, daca va intereseaza.

Ce se intampla, doctore? 6,5 lei

- imi place sa cumpar aceasta revista indiferent de cadoul pe care-l ofera, deoarece gasesc informatii utile; la fel faceam si cu Prevention, insa nu mai e pe piata, din pacate
- printre paginile revistei am gasit si 3 mostre





Baby 5,9 lei

- o revista interesanta pentru viitoarele si actualele mamici




Unica 19,99 lei

- a cumparat-o sora mea pentru cartea si dvd-ul cu Carmen Bruma (l-as fi cumparat si eu, insa acuma nu-mi este de folos)
- pe langa articolul cu minunata Carmen, pe care o admir din tot sufletul, gasim si alte informatii despre haine, cosmetice, etc.



Libertatea pentru femei 1,5 lei

- o revista ieftina cu chestii utile





Cam astea sunt.
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.