duminică, 12 august 2012

Comanda iherb.com

Nu va pot spune de cand imi doream sa comand pe site-ul asta. Mi-era teama ca va veni coletul la posta vamala, iar pana acolo fac in jur de 2 ore; nu stiam sigur daca merge sa fac plata folosind cardul meu, pe care oricum n-aveam nici un ban. In cele din urma mi-am luat inima in dinti si am purces, mai ales ca aflasem ca voi primi produsele la Posta Romana. Mi-am alimentat cardul, mi-am instalat si Internet Banking si de atunci curg comenzile online de numa-numa. :))) :)))
Pe data de 18 iulie am plasat comanda, iar ei mi-au retras banutii din cont pe data de 20. Pe 26 iulie deja primisem aviz de la posta. Initial am crezut ca e vorba despre altceva, insa cand am ridicat pachetul am realizat ca este vorba despre iherb. S-au miscat incredibil de repede.
Imediat ce-am desfacut coletul am facut si poze, insa nu aveam cardul de memorie in aparat si totul s-a stocat in memoria aparatului foto. Problema este ca eu acuma sunt in concediu la mama, iar cablul de descarcat e acasa; cu cardul de memorie era mai simplu, il atasam la laptop si nu ma durea capul. Asadar si prin urmare, o sa preiau unele fotografii ale produselor comandate de pe site-ul lor, urmand sa pun poze detaliate atunci cand voi vorbi despre fiecare produs in parte.
Produsele au venit foarte frumos ambalate, fiecare in cate o punguta cu zip-zip si avand cate o banda adeziva pe dispozitivul de dozare. Nu a curs decat putin din uleiul de cocos, insa nu mi s-a patat nimic si nici n-am pierdut mult produs.
Pentru comanda am folosit codul de reducere de pe blogul Pasagerei si astfel am avut o reducere de 5$, platind in urma pentru transport doar 1$ din 6.

Geldus Jason (cumparat la recomandarea Pasagerei) 8,03$ (pareri despre el AICI)



Lotiunesolara Kiss my face (pe care am vazut-o tot pe blogul Pasagerei) 11,49$ (pareri despre ea AICI)





Stickunt de cacao Cococare (initial am crezut ca e balsam de buze, insa este doar unt de cacao facut stick; poate fi folosit bineinteles si pentru a hidrata buzele) 1,41$












Tot pe blogul Pasagerei am citit ca iti poti adauga 3 sample-uri gratuite din categoria Freesbies, insa eu nu mi-am putut alege decat un singur lucru. Mi-am luat PregnancyPlan for a healthy mother & baby, 32 pages.


Am primit cadou de la ei un pix, un pliculet de ceai de capsune si un pliant cu produse Natural Factor.


Sunt foarte multumita de acest site, livrarea s-a facut intr-un timp scurt, coletul a ajuns bine (exceptand uleiul de cocos, insa v-am spus ca n-a curs mult din el si oricum n-a fost vina lor), produsele au fost super ambalate, se vede ca si-au dat interesul ca ele sa ajunga in stare buna. Au fost si draguti cu acel mic dar, sa nu mai vorbesc despre calitatea si pretul celor comandate. Cu siguranta am sa mai comand, deoarece vreau sa incerc si alte produse.
Pupici.

5 comentarii:

  1. Ce chestii faine ti-ai luat :) Sunt curioasa cum e uleiul de cocos, daca are miros sau nu, am vazut ca majoritatea sunt dezodorizate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce chestii faine ti-ai luat :) Sunt curioasa cum e uleiul de cocos, daca are miros sau nu, am vazut ca majoritatea sunt dezodorizate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu are miros deloc. Eu sunt foarte incantata de toate produsele cumparate. Uleiul de cocos l-am amestecat cu unt de cacao, ulei de migdale dulci plus altele si mi-am facut unt de corp. Am incercat sa-l folosesc si pe par, insa avand parul gras mi l-a ingrasat si mai tare. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. hihi, dar ti-a luat ceva :P
    Sa le folosesti cu placere.
    Sa stii ca numai un singur produs gratuit ai voie sa iei la o singura comanda, asa cum ai procedat si tu.
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Simona. Chiar aveam nevoie de ele. Pe blogu-ul Pasagerei scria ca iti poti alege 3 mostre gratuite, insa am constatat si eu ca doar una poti; e bine si asa.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.