joi, 5 iulie 2012

Park Avenue - Nail Hardener


Acum ceva timp mi s-a terminat Kallos 3 în 1 Shine pe care îl foloseam mai mult pe post de base coat, aşa că am ieşit la vânătoare de oferte. Am găsit reduceri la standul celor de la Park Avenue, însă nu mai reţin exact ce procent aveau şi nici cât am dat pe acest lac întăritor. Oricum nu are un preţ mare, cam 3 euro, preţul standard. Nu cred că acestă marcă se găseşte şi în România, deşi ar trebui. Eu am văzut-o prin Franţa, Belgia şi Olanda. Am căutat un site ceva de-al lor şi n-am găsit nimic. Dacă ştiţi voi detalii, vă rog să-mi spuneţi.

Ambalaj: recipient din sticlă transparentă prevăzută cu o pensulă ca oricare alta (o puteţi vedea şi în poză deoarece lacul este şi el transparent) care asigură o aplicare uşoară.

Cantitate: 9 ml

Data expirării: la 24 luni de la deschidere

Părerea mea:

Este un întăritor excelent. Obişnuiam să-l folosesc, aşa cum am mai spus, înaintea aplicării lacului colorat de unghii, iar acuma îl folosesc singur. După primele 2 săptămâni de utilizare (cam o dată la 2-3 zile) am observat că unghiile mele au început să crească fără măcar să se mai exfolieze. V-am mai spus că eu am o problemă cu unghiile degetelor mari care nu cresc nici bătute, mereu se rup pe la colţuri. N-am găsit până acuma explicaţia pentru acest lucru. Nici întăritorul Farmec n-a avut efect asupra lor. Însă acest lac mi le-a întărit incredibil de bine şi după mulţi, mulţi ani am avut şi eu unghii lungi la toate degetele :))) . Dar imediat ce-am aflat că sunt însărcinată am început să-mi tai unghiile cât mai scurt posibil (nici chiar din carne) pentru a nu-mi mânca din calciu. Acuma am unghii foarte tari şi nu se rup nicicum şi asta datorită vitaminelor pe care le iau.
Îmi pare rău că n-am găsit un site al celor de la Park Avenue pentru mai multe detalii, deoarece eticheta este foarte săracă, mi-ar fi plăcut să ştiu şi ingredientele acestui lac, însă cu siguranţă are aceleaşi tâmpenii ca toate lacurile.
Per total, îmi place foarte mult şi am de gând să-l mai cumpăr, eventual să-mi fac stoc, având în vedere că în minunata noastră ţară nu se găseşte.
Dacă veţi avea ocazia să-l cumpăraţi, vi-l recomand cu dragă inimă.
Voi ce întăritoare bune pentru unghii folosiţi?
Pupici

2 comentarii:

Va multumesc pentru comentarii, pupici.