duminică, 10 iunie 2012

Gel duş: Fleur de coton d'Inde - Yves Rocher


V-am arătat acest gel de duş cu mult timp în urmă, AICI . Acesta din imaginea de mai sus este al doilea recipient pe care l-am cumpărat de-atunci. Mi-a plăcut foarte mult pe vremea aia, însă acuma nu-i mai suport mirosul. Şi nu pentru că ar avea unul urât, din contră, ci pentru că eu în perioada asta sunt certată cu aromele.
Face parte din gama Jardins du Monde şi este un gel de duş cremă. Le prefer pe cele cremă, doarece nu-mi usucă pielea aşa cum o fac celelalte. Acesta este cu floare de bumbac şi are un miros tare plăcut, a curat. Este ambalat într-un recipient de plastic reciclabil, uşor rozaliu şi are 200 ml. Destul de puţin, însă fiind un produs cremă nu se consumă aşa repede. De pe etichetă aflăm că şi acesta, ca şi celelalte produse Yves Rocher, are componente de origine biologică. 
Ingredientele sunt cam acelaşi pe care le găsim în mai toate gelurile de duş din comerţ. Nu prea mă încântă din punctul ăsta de vedere, însă am o slăbiciune pentru gelurile de duş cremă de la Yves Rocher; plus că mereu mă tentează cadourile lor şi într-un final mai cumpăr câte una alta de la ei.


În concluzie, mie îmi place, mă atrage şi preţul, iar dacă voi mai dori să profit de vreo ofertă, cu siguranţă îl voi adăuga în coşul de cumpărături (asta după ce-l termin pe acesta).
Vouă vă plac gelurile de duş Yves Rocher? Pe acesta l-aţi încercat?
Pupici.

*În analizarea acestui produs m-a ajutat Google şi Cosmetic Ingredient Dictionary

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.