sâmbătă, 4 februarie 2012

Manichiura: Glitter


Zilele trecute am intrat într-o papetărie şi mi-au atras atentia nişte recipiente drăgălaşe cu sclipici. :D Imediat m-am gândit: le pot folosi la manichiuri colorate şi vesele. Nu sunt fana sclipiciului în exces, dar uneori puţin praf strălucitor scoate din banal o manichiură sau o ţinută. Mi-am luat un set format din 6 astfel de flaconaşe, diferite culori.



Când am ajuns acasă n-am rezistat şi am zis că trebuie să încerc măcar unul dintre ele. Aveam pe unghii, de vreo 2 zile, lacul pe care vi l-am arătat AICI . Am decis că cel mai potrivit în acest caz ar fi sclipiciul auriu şi am purces la drum. :D


Iniţial am vrut să desfac de tot căpăcelul pentru a vârî degetul acolo, însă n-am reuşit, era lipit de restul sticluţei. Aşa că m-am înarmat cu o hârtie, să nu împrăştii sclipici prin toată casa, şi după ce-am aplicat încă un strat de top coat (pentru a se lipi) am turnat direct peste unghie. Bineînţeles că a curs mai mult decât trebuia aşa că celelalte 9 unghii le-am realizat tapotând sclipici cu degetul pe stratul de lac incolor abia aplicat. La final, am încheiat cu încă un strat de top coat, deoarece sclipiciul era zgronţuros. Rezultatul este acesta






Astăzi mi-am şters unghiile şi m-am chinuit puţin, dar a meritat spun eu :D . Abia aştept să încerc şi celelalte culori.
Ce părere aveţi? Vouă vă plac manichiurile sclipitoare?
Pupici.

4 comentarii:

  1. Multumesc, Green! Si mie imi place, desi e durere cand il dau jos :)) >

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu tot la dat jos am de lucru mult :)
    Faina combinatia.
    Sclipiciurile mele le folosesc copii cand picteaza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Sakura. Daaaa, ar merge si la picturi, insa eu inca nu am copilasi :D

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.