miercuri, 29 februarie 2012

Essence: Fardurile de pleoape/ 02 Dance all night

După ce-am scris despre lacurile de unghii de la Essence am aflat că acestă firmă se găseşte, în sfârşit, şi în minunata noastră ţară. În Bucureşti am înţeles că o găsiţi în magazinul Obor şi pe undeva prin Crângaşi, dar şi în Craiova. Mă bucură tare mult lucrul acesta pentru că îmi plac mult produsele lor care n-au nici preţuri mari. De asemenea, mă încântă faptul că nu voi vorbi în van despre Essence.
Azi m-am gândit să vă vorbesc despre fardurile de pleoape. Am văzut că se găsesc în mai multe variante: mono-uri, duo-uri, trio-uri şi quad-uri. Eu n-am foarte multe, dar plănuiesc să-mi mai cumpăr. Nu ştiu exact preţurile de acasă, dar am auzit că nu sunt mari (lacurile de unghii sunt în jur de 7-8 lei, deci nu cred ca fardurile să fie mai scumpe). Au în general culori frumoase, unele mate, altele sclipicioase, altele prafoase şi rezistă destul de mult pe pleoape, cu primer aplicat în prealabil (nu le-am încercat şi fără).
Mono-urile au 2,5 g fiecare, o cantitate suficientă, spun eu.

02 - Dance all night (sparkling effect) -> un alb foarte frumos, cu sclipici auriu, ideal pentru highlight

Ingredientele sale le găsim pe site (ca de altfel pentru toate produsele Essence):

TALC, MICA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BIS-BIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, ETHYLHEXYL PALMITATE, MAGNESIUM STEARATE,
OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, SILICA, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, TIN OXIDE, PHENOXYETHANOL,
MAY CONTAIN: CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Cam atât v-am pregătit pentru azi. O să vă mai arăt şi celelalte nuanţe pe care le am, dar asta în postările viitoare.
Voi ce părere aveţi despre fardurile de pleoape Essence? Vă plac?
Pupici

*În analizarea acestui produs m-a ajutat Google şi Cosmetic Ingredient Dictionary 

2 comentarii:

  1. Eu n-am farduri Essence insa am lacuri de unghii Essence, castigate la un cocurs pe blogul Diei. si imi plac.
    Imi place culoarea alba, argintie la fardurile de pleoape. Pot s-o asortez la orice.

    Din text am inteles ca nu esti in Romania..?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e foarte frumoasa culoarea, da o stralucire aparte.
    Momentan nu sunt in Romania, dar sunt romanca.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.