marți, 10 ianuarie 2012

Manichiura: Les Couleurs de Salome - F32-111


Am salvate mai multe poze cu manichiuri pe care încă nu vi le-am arătat. Şi cum în ultima vreme mi-am colorat unghiile cu lacuri de unghii pe care deja le-am prezentat aici, sper să ajung la zi cu pozele restante.



Oja aceasta am purtat-o prin septembrie, anul trecut, şi mi-a plăcut la nebunie. Am încercat s-o aplic şi peste altă culoare, dar se vede urât. Aici este aplicată doar peste base coat (nu mai reţin care era acela), iar deasupra a necesitat neapărat top coat, deoarece este fără luciu, iar sclipiciul se simte puţin la atingere.
Este vorba de lacul de unghii Les Couleurs de Salome, pe care l-aţi văzut şi AICI



Singurul lucru care nu mi-a plăcut la acest lac de unghii este faptul că după aproximativ 2-3 zile, mi s-a întâmplat asta: 



Nu înţeleg de ce s-a dezlipit în felul ăsta de pe unghii. O prietenă a crezut că am stat prea mult cu mâinile în apă, dar nu este aşa, doar ce m-am spălat, în rest folosesc mănuşi din acelea de cauciuc (pentru vase, rufe etc).
Pupici

15 comentarii:

  1. Frumoasa oja, pacat de ea ca nu tine

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa culoarea,aduce ceva cu spiritul Craciunului,dar pacat ca se cojeste..

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, asa e, Florina. Am zis sa-i mai dau o sansa zilele astea sa vedem daca se va comporta la fel.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un auriu foarte frumos, aplicat cu grija :)te pricepi !!!!
    Legat de rezistenta, incearca urmatoarea schema :
    base coat - oja- lac incolor

    RăspundețiȘtergere
  5. Am un TAG pentru tine pe blog,daca vrei sa-l faci :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Dana. Am folosit si base si top coat, am spus. Cred ca totusi oja e de vina, a fost si foarte ieftina. O s-o mai incerc zilele astea inca o data.

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuuuze Alexandra, am prostul obicei sa citesc printre randuri iar in cazul acestei postari unghiutele tale mi-au acaparat toata atentia :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sigur ca-l onorez, Florina. Multumesc ca te-ai gandit si la mine. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. iubita poate nu ai degeresat unghiile. asta cred ca e/...

    RăspundețiȘtergere
  10. Miu Miu, nu mai tin minte exact, am purtat culoarea asta prin septembrie 2011, insa cred ca le-am degresat, pentru ca asa obisnuiesc sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoasa oja :) Mie imi place foarte mult tot ce e sclipicios :))
    Pacat ca ti s-a dezlipit de pe unghii :( Oricum sclipiciul e greu de dat jos :)) Asa te-ai lipsit de o treaba :))

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc, Oana. Intr-adevar, ojele sclipicioase se dau greu jos. Si aceasta a mai ramas asa pe alocuri pe unghii si m-am chinuit o groaza cu acetona. Sa nu mai spun de cea Kleancolor. :))) Dar arata foarte bine pe unghii.

    RăspundețiȘtergere
  13. OMG, n-am mai vazut niciodata o oja care sa pice asa in bucati! Oricum e atat de frumoasa :D Pentru o petrecere sau o ocazie mai speciala e perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc, intr-adevar se vede foarte frumos pe unghii.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.