marți, 13 decembrie 2011

Cremă faţă: Inositol Vegetal,Primele riduri - Yves Rocher


Sursa foto: www.yves-rocher.ro


Nu am crema în varianta mare, ci în varianta sample. Mi-a plăcut foarte mult ambalajul, deoarece nu este veşnicul "plic", este o cremă în miniatură, însă cu ambalaj diferit de cel normal. Crema în varianta mare este tip borcan, care nu prea îmi place mie, dar mostra arată aşa


Pe site-ul Yves Rocher, AICI, crema promite următoarele:
"Inositolul vegetal are puterea de a relansa respiraţia celulară a tenului Dvs. Zi după zi, produsul de îngrijire optimă împotriva primelor riduri luptă în mod activ pentru prevenirea îmbătrânirii. Tenul Dvs. îşi regăseşte capacităţile optime de hidratare, de protecţie şi de auto-reparare."
Cei 5 ml de crema mi-au ajuns destul de mult timp, nu mai ţin minte exact, în jur de aproape 2 săptămâni, parcă, şi am folosit-o în fiecare zi, dimineaţa. Lasă tenul catifelat, cu ridurile n-am observat nimic, oricum nu prea am, decât 2-3 de expresie pe frunte.

Ingrediente:
Aqua, Butylene Glycol, Alcohol Denat, Isononyl Isononanoate, Zea Mays, Urea, Propylene Glycol, Isohexadecane, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Ethylhexyl Cocoate, Stearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Cyclohexasiloxane, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate, Parfum, Inositol, Ammonium Acryloydimethyltaureate/ VP Copolymer, Methylparaben, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Ethylparaben, Xanthan Gum, PropylParaben, Butylparaben, Tetra-Sodium EDTA, Lactic Acid

Mă aşteptam ca Inositol-ul să fie dacă nu printre primele 3-4, măcar printre primele 10. Sau cel puţin inaintea alcoolului, de care nu duce lipsă această cremă.
Al doilea ingredient din lista este alcoolul denaturat, care este un iritant. Pe lângă acesta, mai găsim 2 "alcooli" (Stearyl Alcohol şi Cetyl Alcohol), dar aceştia sunt acizi graşi, neiritanţi pentru piele. Acizii graşi pot fi naturali sau sintetici, această cremă nu ştiu de care are (oricum nici unii, nici ceilalţi nu sunt iritanţi).
O cremă de faţă benefică tenului ar trebui să conţină următoarele categorii de ingrediente: antioxidanţi, antiiritanţi, ingrediente tip cell-communicating şi ingrediente tip skin-identical. Pentru mai multe detalii despre cum se realizează hidratarea pielii, vă invit să citiţi acest post al Pasagerei: Aici
Revenind la crema noastră (sau a mea :))) ), găsim în compoziţia sa 1 antioxidant (tocopheryl acetate), 1 antiiritant (Allantoin) - amândouă pe la finalul listei -   şi 2 ingrediente skin-identical (glycerin şi inositol). Identificăm, de asemenea, şi 3 iritanţi: alcoolul denaturat, de care v-am spus mai sus, urea (care nu e foarte periculoasă, cică; eu nici nu credeam ca urea poate fi iritant; citiţi AICI mai multe) şi parfumul (cred că nu mai e nevoie să spun cât rău face parfumul tenului). Observăm totodată şi absenţa factorului de protecţie solară, foarte important într-o cremă de zi.
Concluzie: pe termen scurt n-am simţit efectul alcoolului din cremă, care este într-un procent destul de mare, dar pe termen lung cred că nu e de bine. Mă întreb oare ce caută acolo. Cred, de asemenea, că oricât de mult voi folosi această cremă tot n-am să simt efecte bune datorate antioxidantului sau a celor ingrediente favorabile tenului existente în acest produs deoarece ele sunt în concentraţie mică (având în vedere locul lor în listă). Nu voi cumpăra cu siguranţă această cremă, mai ales varianta mare, la borcan, riscând ca după un timp, după ce că aceasta conţine puţine lucruri bune, ele să nu mai fie eficiente din cauza faptului că produsul intră frecvent în contact cu aerul, de câte ori deschid cutia.
Sper că nu v-am plictisit şi că aceste vorbe sunt de ajutor cuiva. De asemenea, aş dori să ştiu şi părerea voastră despre acest produs.
Pupici



*În analizarea acestui produs am folosit Cosmetic Ingredient Dictionary , Google.ro şi blogul Pasagerei.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.