marți, 27 decembrie 2011

Cremă contur ochi cu Q10 şi ceai verde de la Cosmetic Plant -update

V-am povestit despre această cremă în primele postări pe blog, mai precis AICI . N-am mai folosit-o de atunci pentru că n-a făcut ceea ce promitea şi ceea ce-mi doream eu atunci: să-mi şteargă ridurile de sub ochi. Da, da, pe atunci credeam că o cremă poate face asta. La fel cum credeam că pentru îngrijirea ochilor îmi trebuie un produs diferit de cel pentru îngrijirea feţei. Acum toate astea mi se par greşite, atâta timp cât găseşti o cremă bine formulată, nu văd de ce n-ai folosi-o şi pentru pielea sensibilă din jurul ochilor. Se spune că nu poţi folosi crema de faţă şi pentru zona ochilor, deoarece pielea este mult mai sensibilă acolo şi se irită mai uşor. Dacă o cremă irită pielea nu trebuie s-o folosim nici pentru faţă.
Am dat peste această cremă în punguţa cu produse pe care nu le mai folosesc şi am zis să-i mai dau o şansă, dacă tot am dat banii pe ea. Mă aşteptam să găsesc lucruri nu tocmai bune printre ingredientele sale, dar n-a fost aşa, din contră.


Are mulţi antioxidanţi, ale căror beneficii le ştim cu toţii, şi anume: uleiul de măsline, foarte bun pentru pielea uscată, extract de gălbenele, ulei din sâmburi de struguri, extract din ceai verde, squalene , coenzyma Q10, vitamina E, vitamina A. 
De asemenea, găsim şi componente antiiritante în această cremă. Pe lângă extractul de gălbenele şi coenzyma Q10, care au şi rolul de a calma pielea, avem: cornflower extract şi allantoin.
Retinolul prezent în cremă are şi rol cell-comunicating , iar glycerin este un ingredient skin-identical
Ambalajul prezintă un lucru bun şi unul mai puţin bun. Este prevăzut cu o pompiţă de aplicare, ceea ce face ca aerul să nu aibă acces înăuntru, însă sticluţa este transparentă, lumina putând altera ingredientele benefice.
Printre ultimele ingrediente găsim şi alcoolul denaturat, un iritant foarte puternic, însă cred că nu este aşa de periculos aici, deoarece se găseşte în concentraţie mică.
Îmi mai place şi faptul că, aşa cum scrie şi în descrierea cremei, avem şi un filtru UV, şi anume titanium dioxide, aflat printre primele pe listă.
Per total, e o cremă bunicică, o voi folosi în continuare, deoarece deja o am, însă dacă ar fi s-o mai cumpăr, n-aş mai face-o, e suficient să găsesc o cremă bine formulată pe care s-o folosesc atât pe faţă, cât şi în jurul ochilor.
Aştept şi părerile voastre despre acest produs.
Pupici



*În analizarea acestui produs am folosit Cosmetic Ingredient Dictionary , Google.ro şi blogul Pasagerei.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.