sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Manichiura


Atunci când lacurile de unghii se îngroaşă sau când mai e doar un sfert din produs şi nu mai pot lua suficient pe pensulă, îmi place să amestec culorile între ele. Uneori ies culori frumoase, alteori nu. Să vă arăt o astfel de tentativă, una reuşită.







iar sticla arată aşa



Sticla este a unei Golden Rose, nr 40, pe care o puteţi vedea mai bine aici (eu n-am pozat ojele folosite)


Sursa foto AICI

peste care am turnat o Gabrini Multivitamin nr 23 (nu am găsit nici o poză pe net, oja o am de mulţi ani, era una grena).
Pe lângă această ojă am folosit Lotiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5-Farmec ,  base coat Kallos 3 în 1 şi top coat Catrice .
Vă place ce-a ieşit? Mie îmi place foarte mult, sclipiciul acela auriu dă o strălucire aparte nuanţei de grena.
Pupici.

4 comentarii:

Va multumesc pentru comentarii, pupici.