duminică, 7 august 2011

Manichiura: Archers


Am purtat lacul acesta de unghii zilele trecute doar 2 zile, deoarece nu-mi place cum vine pe unghii, arată tare zgronţuros, parcă ar fi un zid netencuit :))) . Oja se numeşte Archers şi v-am arătat-o IERI . Cum v-am spus deja n-am mai auzit de marca asta, dar am cumpărat-o pentru că mi-a plăcut nuanţa. Am căutat şi pe net ceva informaţii, însă n-am găsit nimic. Dacă aţi auzit voi de ea, aştept să-mi lăsaţi un comentariu. Nu ştiu dacă se găseşte şi în ţara noastră, eu am cumpărat de peste hotare.
Să vă arăt şi restul produselor folosite


Kallos 3în1 Shine/Base coat/Top coat (folosit pe post de base coat), lacul de unghii Archers şi Catrice Quick Dry & High Shine Top Coat (capacul arată aşa deoarece a avut bandă adezivă lipită şi n-am reuşit cu nimic s-o dezlipesc)
Lacul Kallos l-am cumpărat din Bucureşti, din magazinelul ăla de la metrou Unirii 2 şi am dat parcă 8 lei pe el. Îmi trebuiau un base şi-un top coat urgent şi am zis că ăsta fiind 3 în 1 este potrivit. Am avut unele îndoieli totuşi, dar la preţul ăsta am zis că-l vărs în vreo ojă veche dacă e nasol (aşa fac de obicei). Însă s-a dovedit a fi foarte bun. În perioada examenului de licenţă n-am mai avut timp să-mi fac manichiura şi mi-am lăsat unghiile doar cu lac incolor, adică acesta. A fost o alegere inspirată achiziţionarea lui deoarece arată foarte ok pe unghii. Acuma îl folosesc pe post de base coat, deoarece top coat îl am pe acesta de la Catrice. Produsele Catrice nu se găsesc nici ele, din păcate, în România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.