vineri, 29 iulie 2011

Manichiura: Gosh - 564 Golden Dragon


Astăzi vreau să vă prezint un lac de unghii pe care l-am purtat cu ceva timp în urmă. L-am cumpărat la începutul lunii, în debutul perioadei de reduceri, şi am plătit pentru el jumătate din preţul de la raft. Este vorba despre Gosh-564 Golden Dragon. N-am poze cu sticluţa, nici cu base&top coat folosite. O să vedeţi că am unele brobonele pe unghii de care am scăpat recent în urma achiziţionării unui produs Kallos (vi-l voi prezenta zilele astea).




Nu m-am putut decide în privinţa pozelor pe care să vi le arăt, aşa că le-am ataşat pe toate. Îmi place foarte mult culoarea aceasta care la lumina soarelui are unele reflexii aurii pe care eu însă nu le-am putut surprinde în poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.