sâmbătă, 4 iunie 2011

Demachiant ochi: Byphasse

Cand am vazut acest demachiant pe raftul magazinului, m-am bucurat tare mult; citisem despre demachiantul pentru fata si tonicul de la Byphasse lucruri pozitive si m-am gandit ca si acesta trebuie sa fie bun. L-am cumparat si am venit repejor acasa sa-l incerc. Sa va spun intai ce scrie pe el, apoi parerea mea.
Demachiant de ochi cu extract de musetel: pentru toate tipurile de ten, testat dermatologic (asta-mi place enorm, oare cum le-or testa? la fel si frazele alea noncomedogenic, nonalergic etc; si marmota.....), lotiunea demachianta Byphasse (care de fapt nu prea e lotiune sau poate nu stiu eu ce e aia o lotiune) elimina si curata machiajul fara a irita pielea, are 200 ml si expira la 6 luni de la deschidere.
Cand am deschis prima data sticluta, m-a ispit un miros ca de trandafiri. Nu e un miros neplacut, dar totusi nu ma asteptam sa miroasa asa un demachiant de ochi. Ma gandesc: "sa vezi ca asta are parfum in el". Ma uit pe ingrediente si observ ca rosa canina (maces) este al doilea ingredient. Pai, parca era cu extract de musetel, nu el trebuia sa fie printre primele componente? Citesc mai departe (primul este apa): cocamido propyl betaine (asta ce naiba o mai fii?), camomilla recutita (iete si musetelul), parfum: citronellol, linalool si geraniol (moooamma, de la astea miroase asa, si tot de la astea, am descoperit mai apoi, mi se usuca pielea). El inlatura machiajul foarte bine, nu te ustura ochii daca din greseala ii atingi cu demachiant, si are un pret foarte bun (am dat in jur de 2 euro pe el, nu l-am cumparat din Romania, unde am inteles ca veti gasi produse Byphasse in Sensiblu sau Real). Insa, parfumul pe care-l contine imi usuca prea tare pielea, oricum foarte uscata din nastere. Prin urmare, m-am decis sa nu-l mai cumpar. Vreau totusi sa incerc si demachiantul pentru fata, sa vad ala ce impresie imi face.
Voi ati incercat acest demachiant? Sau vreun produs Byphasse? Ce parere aveti despre ele?
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.