joi, 9 iunie 2011

Cumparaturi Yves Rocher

Am incercat de-a lungul timpului multe dintre produsele YR si am reusit sa-mi fac o impresie. Unele produse nu mi-au placut si n-am de gand sa maid au banii pe ele, iar altele m-am facut sa le cumpar de mai multe ori. In general, imi plac gelurile de dus, cu conditia sa fie crema deoarece acestea imi hidrateaza pielea, iar mirosul lor ramane mult timp pe piele. Din aceasta categorie am incercat gelul de dus cu cafea si pe cel cu bumbac, pe care vi l-am aratat AICI , din gama Jardins du Monde, iar din gama Les Plaisirs Nature l-am testat doar pe cel despre care va voi vorbi azi. Imi mai plac acetona, unele demachiante de fata (cele de ochi mi se par groaznice, raman neagra la ochi, desi discheta este curata), crema de maini cu arnica, rimelul acela in ambalaj roz, fondul de ten zero defecte, unele parfumuri, etc. Sunt si cateva produse care nu mi-au placut, iar printre ele se numara fardurile de ochi care nu-mi rezista nici 4 ore, cu primer; demachiantele de ochi, de care am zis mai sus, gelurile de dus normale, care imi usuca pielea, unele creme de fata pentru ca mi-au aparut bubite de la ele, etc.
Am facut o introducere cam mare, dar am vrut sa va spun parerea mea despre YR. Acum sa va arat ce mi-am cumparat ultima data.


Poza este putin neclara, nu stiu de ce a iesit asa, insa am pozat produsele si separat.

Gelul de dus cu nuca de cocos din gama Les Plaisirs Nature


Parerea despre acest gel de dus mi-am exprimat-o mai sus. Initial, l-am cumparat pentru a-l folosi impreuna cu lotiunea de corp cu cocos de la Balea, pe care ati vazut-o si AICI . Nu-mi place sa amestec mirosurile, de aceea prefer sa folosesc produse asemanatoare, insa acest gel de dus poate fi folosit si singur: hidrateaza foarte bine, iar mirosul sau ramane mult timp pe piele.
Sa va spun si ce gasiti pe eticheta: are 400 ml, contine ingrediente de origine vegetala (nuca de cocos din Malaysia, aloe vera din culturi biologice, glicerina vegetala, baza de curatare de origine vegetala), nu contine nici un component de origine animala, ph neutru, formula biodegradabila,.
Dizolvant pentru unghii


Are un miros puternic de dizolvant, insa inlatura perfect lacul de unghii, fara a ingalbeni unghia. Nu contine acetona si este imbogatit cu ulei de migdale dulci. Sticluta este destul de mare, are 100 ml si imi ajunge o buna perioada de timp, in conditiile in care imi fac manichiura si pedichiura cam de doua ori pe saptamana.

Sapun cu mure salbatice


Acest sapun mi se pare oribil, nu miroase a nimic, usuca pielea si mai are si o forma patrata, fiind greu de tinut in mana in timpul dusului, mereu il scap.
Am primit cadou de la ei o geanta din aceea care tine produsele reci si trei caserole din plastic, pentru picnic.

Voi ce parere aveti despre produsele Yves Rocher?
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.