joi, 2 iunie 2011

Cumparaturi ELF (3)

Am mai testat cateva din produsele achizionate de la ELF si sunt gata pentru partea a3a. Primele doua parti le puteti vedea AICI si AICI
Sa incepem
1.      Baton 3 in 1

Folosesc acest produs pentru iluminare, pe pometi. Eu am ales nuanta Spotlight care este foarte deschisa. Are 12 gr si expira la 12 luni de la deschidere. Am incercat sa-l pozez pe mana sau pe fata, insa nu se intelege nimic din pozele respective. Imi place foarte mult pentru ca imi lumineaza fata. Pe ochi nu-l pot folosi deoarece se tot strange, chiar si cu primer (tot de la ei). Pe buze iar este minunat, are o nuanta putin rozalie. Cand i-am facut poze, era foarte cald in camera, d-aia este asa "transpirat" :))) Bine ca in baie, unde-l tin, este mai racoare.
2.      Crema iluminatoare pentru fata-pometi, buze, ochi


Folosesc acest produs doar pentru obraji, il consider un blush lichid (primul meu blush lichid). Eu am nuanta Persimmon, care este un roz exact ca in poza. Evident ca pozele cu el pe mana sau pe fata sunt neconcludente. Pare un roz foarte aprins, insa daca este foarte bine intins, ramane un roz tare gingas. Face echipa buna cu batonul 3 in 1, prezentat mai sus. Are 9.5 gr si cred ca o sa-mi ajunga mult timp de acuma incolo. Insa expira la 12 luni de la deschidere.
Trebuie sa va spun ca am avut o retinere in privinta acestor doua produse deoarece n-am folosit pana acuma produse de acest gen crema sau lichide. Si m-au surprins in mod placut. Totusi nu rezista foarte mult, in jur de 3-4 ore.
3.      Pudra de fata

Pudra asta nu-mi place de nici o culoare, zici ca am faina pe fata. Nu stiu daca fac eu ceva gresit sau asa e ea. Aplic tot timpul o crema hidratanta inainte de fond de ten pentru ca altfel si fondul de ten arata fainos. Momentan folosesc crema cu spirulina si fondul de ten Colour Adapt de la Max Factor. Apoi aplic pudra cu pensula Total Face, de la Elf. Scutur foarte bine surplusul de pe pensula inainte s-o aplic si cu toate astea pudra arata groaznic pe fata mea.
Eu am ales nuanta Ivory, iar pudra are 5 gr si expira la 12 luni de la deschidere.
4.      Fard de ochi


Pe site trusa aceasta mi s-a parut a avea culori mai vii. Cel putin nuanta aceea inchisa a fost factorul decisiv de decizie. Cand l-am vazut prima oara am fost tare dezamagita, insa aplicate pe un primer sau cu o baza devin putin mai vii. Trusa mea se numeste Matte Mauve.Toate trusele au 2.5 gr si expira la 12 luni de la deschidere.
Cam atat am pregatit eu pentru azi. Urmeaza si o partea a 4a, care va fi ultima. 
Astept sa-mi spuneti daca voi ati incercat vreunul dintre produsele acestea si ce parere aveti despre ele.
Pupici

later edit: gasiti AICI parerea mea mai detaliata despre aceste produse

2 comentarii:

  1. eu am pudra si e ingrozitoare, miroase a medicamente. Acel iluminator de pometi insa mi-l doresc de ceva vreme insa n-am reusit sa-l mai cumpar.
    Multumim de review, chiar sunt folositoare
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur sa aud ca este de ajutor ceea ce scriu eu pe aici.....multumesc si eu de vizita
    te pup

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.