luni, 30 mai 2011

Manichiura: Metoda buretelului

Manichiura aceasta am realizat-o cu buretele, binecunoscuta tehnica "sponge nail art". Este foarte simplu de realizat si arata foarte dragut, in special manichiura frantuzeasca (pentru cele care, ca si mine, nu nimeresc sa faca dungile perfecte).
Produse folosite:



De la stanga la dreapta (sau in ordinea aplicarii): Smothing Base Coat de la Catrice, Natty Orkide nuanta 322, Avon Nailwear nuanta midnight plum si Quick Dry Top Coat de la Essence.
Voi ati incercat pana acum sponge nail art? Ce parere aveti despre aceasta tehnica?
Pupici

4 comentarii:

  1. imi place foarte mult cum a iesit si chiar ar fi fost interesant sa filmezi un tutorial in timp ce faci o manichiura sponge nailart

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc, alexandra
    o sa incerc sa filmez si un tutorial, dar deocamdata sunt la inceput.....sper totusi sa-mi iasa....

    RăspundețiȘtergere
  3. Parca se vede mai bine la tine decat la mine, probabil pt. ca ai folosit culori inchise.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se vede mai bine pentru ca e o singura culoare aplicata cu buretelul, insa tot nu e ca in pozele alea la care salivez :)))
      Stil french e mai ok, am doar 2 astfel de manichiuri pe blog, insa am folosit trucul asta de multe ori.
      http://justmealejandra.blogspot.ro/2012/06/manichiura-les-couleurs-de-salome-f45.html
      http://justmealejandra.blogspot.ro/2011/05/unghiutze.html

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.