joi, 5 mai 2011

Gama Elseve Anti Casse


Folosesc aceasta gama de vreo luna si am mai mentionat despre ea AICI . Fiind destinata parului deteriorat, agresant sau casant, aceasta gama foloseste o tehnologie avansata si anume Ciment-Ceramide.


Pe eticheta gasim urmatoarele:
“ Dacă este deteriorat, părul dumneavoastră îşi pierde cimentul natural care îi asigură coeziunea şi rezistenţa.
Asocierea de molecule brevetate de L’Oréal, Ciment-Céramide este replica cimentului natural al părului. El urmăreşte să ajungă în zonele deteriorate pentru:
1.      A umple breşele: fibra îşi regăseşte coeziunea şi rezistenţa.
2.      Cimentarea solzilor: fibra îşi recapătă o suprafaţă netedă şi strălucitoare."

Folosesc samponul o data la 2-3 zile, balsamul- o spalare da, alta nu, iar masca o folosesc o data pe saptamana, inlocuind balsamul. Imi plac foarte mult toate trei, mai ales ca au un miros incredibil (asa cum miros toate produsele Elseve, de altfel). Nu este nevoie sa utilizez si balsamul de fiecare data, deoarece samponul imi lasa parul matasos si stralucitor. In privinta ruperii n-am observat vreun efect, insa nici nu cred ca as fi putut observa la parul meu, care este foarte lung si subtire, din pricina asta, rupandu-se mereu. Trebuie sa ajung urgent la tuns, insa nu ma dau decat pe mana unei singure persoane, iar ea este departe momentan. 
Pupici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.